ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35291
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
دوره شهید چمران اهداف معرفتی و بصیرتی دارد

دوره شهید چمران اهداف معرفتی و بصیرتی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید چمران (خواهران) به همت معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی به با حضور 450 نفر با سخنرانی آیت الله فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد قشر بسیج دانشجویی آغاز به کار کرد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید چمران (خواهران) به همت معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی به با حضور 450 نفر با سخنرانی آیت الله فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد قشر بسیج دانشجویی آغاز به کار کرد.

آیت الله فرحانی بیان داشت: دوره شهید چمران یک دوره‌ای است که اهداف معرفتی بصیرتی و هم اهداف تشکیلاتی دارد و سعی شده این اهداف را با یک خصوصیت تربیتی به دانش پژوهان ارائه دهد، لذا از این جهت دوره حساسیست دارد و اکثر کادرهای موثر بسیج دانشجویی کشور از این دوره و دوره طرح ولایت که از دوره‌های بسیار ارزشمند است انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: تاکید ما دردوره شهید چمران این است که زیر ساخت‌های فکری دانش جویان رو به گونه‌ای شکل بدهیم که ریشه بعضی از شبهات عرصه روشنفکری را در حیطه انقلاب مطرح می شود مسلط شوند. اگر دانشجویان عزیز ما بر این ریشه‌ها تسلط پیدا کنند و بدانند که اشکالات این مبانی از منظر قرآن کریم چیست قطعا کمتر تحت تاثیر شبهات قرار گرفته و در پاسخگویی به آنها موفق تر هستند.

این استاد حوزه اظهار داشت: امسال هم با این مطالبه نورانی رهبری تحت عنوان آتش به اختیار و ارائه مدل کار تمیز فرهنگی امیدواریم در دوره شهید چمران خواهران و برادران این مدل را بررسی کنیم و ریشه های مشکلاتی که سبب شده دستگاه‌های اصلی فرهنگی دچار تعطیلی و اختلال بشوند این ریشه‌ها را به دانشجویان عزیزمان نشان بدهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.