ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35331
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
استاندار سمنان به شهرک شهید بهشتى شاهرود سفر کند/ رسیدگى بیشتر به مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهرها

استاندار سمنان به شهرک شهید بهشتى شاهرود سفر کند/ رسیدگى بیشتر به مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهرها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شاهرود، آیت‌الله شاه‌چراغی عصر امروز در بازدید از شهرک شهید بهشتی شهرستان شاهرود اظهار داشت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید رفع محرومیت از مناطق محروم را در اولویت عمل خود قرار دهند. وی با اشاره به برخی منویات رهبری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شاهرود، آیت‌الله شاه‌چراغی عصر امروز در بازدید از شهرک شهید بهشتی شهرستان شاهرود اظهار داشت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید رفع محرومیت از مناطق محروم را در اولویت عمل خود قرار دهند.

وی با اشاره به برخی منویات رهبری در آئین تنفیذ ریاست جمهوری تأکید کرد: تأمین معیشت و تحقق مطالبات مردمی در دستور کار رئیس‌جمهور قرار گیرد.

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه دولت‌مردان باید به طبقات پایین جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند اذعان کرد: مناطق روستایی مرکز تولید و اشتغال در کشور هستند توجه به این منطقه در اولویت دولت دوازدهم قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال یکی از وظایف مهم دولت به شمار می‌رود اضافه کرد: اقدامات فرهنگی، تفریحی و رفاهی در این مناطق می‌تواند سبب کاهش مهاجرت از روستا به شهرها شود.

شاه‌چراغی با اشاره به اجرای طرح شورای محله اسلامی بیان کرد: این طرح به همت سپاه ناحیه شاهرود در حال اجرا است و ظرفیت‌های مطلوبی را در این شهرستان ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: استاندار سمنان باید به شهرک بهشتی سفر کند و این اقدامات و ظرفیت‌های این منطقه را از نزدیک ببیند.

نماینده ولی‌فقیه در سمنان تأکید کرد: حضور مسئولان عالی‌رتبه دولتی در این طرح‌ها می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات مناطق روستایی را برطرف کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.