ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 35375
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۱۲
  • 146 بازدید
  • ارسال توسط :
این غرور فقط به چشم‌ های تو می آید

این غرور فقط به چشم‌ های تو می آید

گروه فرهنگ و هنر: رضا صیادی سردبیر همشهری جوان در یادداشت پیش رو که پیرامون شهادت شهید محسن حججی نگاشته، معتقد است: حتم دارم آن ثانیه های آخر چشمانت را بستی و فقط گفتی حسین… و یادت آمد که چقدر با این ذکر در همه این سال سینه زدی و دم گرفتی: شاه گفتا قتلگاه […]

این غرور فقط به چشم‌ های تو می آیدگروه فرهنگ و هنر: رضا صیادی سردبیر همشهری جوان در یادداشت پیش رو که پیرامون شهادت شهید محسن حججی نگاشته، معتقد است: حتم دارم آن ثانیه های آخر چشمانت را بستی و فقط گفتی حسین… و یادت آمد که چقدر با این ذکر در همه این سال سینه زدی و دم گرفتی: شاه گفتا قتلگاه امروز میدان من است….عید قربان من است… نمی دانم چند بار گفتی حسین، اما می دانم که اگر یکی مثل من صد سال هم زندگی کند و بگوید حسین، یک «یا حسین» لحظه آخر تو نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، متن این یادداشت به شرح زیر می باشد:

حتم دارم آن لحظه های آخر که قاتل چنگ در موهایت انداخته بود، داشتی روضه های همه این سال ها را با خود مرور می کردی. حتم دارم در آن لحظه های آخر زیر لب خوانده ای که: ای اهل حرم میر و علمدار نیامد… و اگر اشکی گوشه چشمت حلقه زد به یاد دودمه های محرم بود و گرنه آن چاقوی صیقل خورده، حقیرتر از آن بود که بخواهد به آسمان بلند چشمان تو، گرد هراس بپاشد. حتم دارم آن ثانیه های آخر چشمانت را بستی و فقط گفتی حسین… و یادت آمد که چقدر با این ذکر در همه این سال سینه زدی و دم گرفتی: شاه گفتا قتلگاه امروز میدان من است….عید قربان من است… نمی دانم چند بار گفتی حسین، اما می دانم که اگر یکی مثل من صد سال هم زندگی کند و بگوید حسین، یک «یا حسین» لحظه آخر تو نمی شود. حتم دارم وقتی لب های خشکت را به هم می ساییدی زیر لب می خواندی: تشنه لب کربلا وای حسینم حسین… قبول باشد بچه هیأتی! قبول باشد سردار! این غرور فقط به چشمان تو می آید. وقتی سرت را در دست گرفتی و تقدیم ارباب کردی، به یاد ما بیچاره ها هم باش که انگار سرنوشتمان همین است که تا آخر عمر، سیاه لشکر این سپاه باشیم.

 

منبع: کانال تلگرام عقیق

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.