ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35443
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۴۴
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم یادبود امیر خلبان شهید حسین لشکری در کاشان برگزار شد

مراسم یادبود امیر خلبان شهید حسین لشکری در کاشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، مراسم یادبود امیر خلبان حسین لشکری معروف به سیدالاسراء با حضور مسئولان، پهلوانان کاشانی و عاشقان شهید و شهادت در زورخانه علی اکبر (ع) کاشان برگزار شد. سرتیپ دوم مجتبی مصطفی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: روحیه ایثار و ورزشکاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، مراسم یادبود امیر خلبان حسین لشکری معروف به سیدالاسراء با حضور مسئولان، پهلوانان کاشانی و عاشقان شهید و شهادت در زورخانه علی اکبر (ع) کاشان برگزار شد.

سرتیپ دوم مجتبی مصطفی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: روحیه ایثار و ورزشکاری امیر لشکری زبانزد بود و اوایل انقلاب و قبل از جنگ 636 مورد تجاوز مختلف به خاک ایران صورت گرفت که در یکی از این تجاوزها بعد از  فرار هواپیمای عراقی، امیر لشکری به دنبال آن هواپیما وارد خاک عراق شده و دستگیر می‌شود.

فرمانده پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل بیان داشت: با وجود تمام تلاش صدام برای نشان دادن ایران به عنوان آغازگر جنگ و تلاش برای گرفتن یک مصاحبه یا به صورت مکتوب از امیر لشکری مبنی بر اینکه در زمان تجاوز به عراق قبل از شروع جنگ اسیر شدم و در عوض بهترین امکانات را در اختیار او قرار می دهند اما در آخر ناکام ماند.

مصطفی‌زاده با بیان اینکه آن شهید 19 سال تمام اسارت را پذیرفت ولی حرف زور را نپذیرفت و جزء آخرین اسرای آزاد شده بود، ابراز داشت: یکی از شکنجه‌های وی این بود که بدن برهنه امیر لشکری را روی خرده شیشه می‌غلتاندند و در آخر روی بدنشان آب و نمک می ریختند ولی او 19 سال ایستادگی کرد.

وی گفت: شهید لشکری بعد از آزادی یک پارچه سبز آورد و تمام آرزویش این بود که امام را ببیند و آن پارچه را تقدیمش کند ولی بعد از فوت امام راحل ایشان را در چهره آیت الله خامنه‌ای دید.

مصطفی‌زاده تصریح کرد: ما با این همه نعمت می‌خواهیم از رهبر انقلاب اسلامی تبعیت کنیم در حالی که شهدا این رسالت را با رنج و زحمت فراوان انجام دادند و لذا رسالت سنگینی بر دوش ما است.

فرمانده پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل تاکید کرد: در این زمان دشمنان و بد خواهان ولایت شمشیر از رو بسته‌اند و لذا ایستادگی ما برای ولایت و اطاعت از ولایت باید ادامه داشته باشد تا پرچم این انقلاب را به پرچمدار اصلی آن برسانیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.