ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35449
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۰۳
  • 331 بازدید
  • ارسال توسط :
دنیای استکبار در صدد تطهیر منافقین است/کرمانشاه درخط مقدم مبارزه

دنیای استکبار در صدد تطهیر منافقین است/کرمانشاه درخط مقدم مبارزه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله محمود محمدی عراقی امروز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله بهاءالدین محمدی عراقی و شهدای ترور که در مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه برگزار شد، اشاره ای به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد امام(ره) داشت و گفت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله محمود محمدی عراقی امروز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله بهاءالدین محمدی عراقی و شهدای ترور که در مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه برگزار شد، اشاره ای به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد امام(ره) داشت و گفت: مقام معظم رهبری دهه ۶۰ را در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم دانست و از صاحبنظران و متفکران و تحلیلگران دعوت کردند که  بیشتر به دهه ۶۰ بپردازند.

وی افزود: دلیل دعوت ایشان اهمیت دهه ۶۰ است،  به خصوص اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب که امروز در کشور اکثریت را دارند و آینده ساز هستند از این تاریخ  اطلاع کافی ندارند و نمی‌دانند در این دهه چه گذشته است و مردم کرمانشاه از دست منافقین چه کشیدند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: ۱۷ هزار شهید ترور در دهه ۶۰ داریم کسانی که به یاد دارند منافقینی که ادعای مبارزه با رژیم طاغوت و آمریکا را داشتند چگونه در دامن دشمنان قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: دهه ۶۰ دهه حضور منافقین بود و مردم پاوه و استان کرمانشاه خیلی پیشتر از جنگ تحمیلی با جنگ و منافقین دست و پنجه نرم کردند.

آیت الله عراقی اشاره ای به محرومیت های استان کرمانشاه داشت و گفت: محرومیت ها و فقر و بیکاری که امروز در استان کرمانشاه وجود دارد به جهت همان حملات است.

وی افزود: هدف از برگزاری این مجلس – که از دست اندرکاران تقاضا کردیم به یاد همه شهدا به خصوص شهدای ترور باشد- معرفی چهره کریه منافقین و بیان از خودگذشتگی و ایثار شهدا به نسل جوان است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه در این استان ۳۴ شهید ترور وجود دارد افزود: همچنین استان ما مفتخر است که ۲ شهید محراب شهید اشرفی اصفهانی و شهید عراقی را تقدیم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز دنیای استکبار در صدد تطهیر منافقین است و در پاریس برای آنها متینگ راه انداخته و سردمداران استکبار در آن شرکت می کنند.

آیت الله عراقی افزود: امروز استکبار جهانی شعار مبارزه با ترور سر می دهند اما تروریست ها را مورد حمایت خود قرار می دهند.

وی با بیان اینکه امروز با بلای تروریست در منطقه مواجه هستیم یادآور شد: خدا را شاکریم که سربازان اسلام توانستند در مرزها امنیت را برقرار کنند و در سایه این امنیت کشور به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان ابراز داشت: استان کرمانشاه روز ۲۰ مرداد را روز بزرگداشت شهدای ترور نامگذاری کرده است و شورای فرهنگ عمومی در صدد است در سراسر کشور در این روز برنامه های ویژه داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.