ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35476
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
  • 142 بازدید
  • ارسال توسط :
جوان معلولی که بعد از ۱۷ سال به آغوش خانواده خود بازگشت/ این گمشده در مرکز معلولین شهید چمران بناب نگهداری می شد

جوان معلولی که بعد از ۱۷ سال به آغوش خانواده خود بازگشت/ این گمشده در مرکز معلولین شهید چمران بناب نگهداری می شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره بهزیستی بناب در خصوص این خبر به انعکاس بناب، گفت: حسین ۶ سال داشت که جهت تحویل غذا به محل کار پدرش از خانه جدا شده و با توجه به معلولیتی که داشت، گم شده و دیگر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره بهزیستی بناب در خصوص این خبر به انعکاس بناب، گفت: حسین ۶ سال داشت که جهت تحویل غذا به محل کار پدرش از خانه جدا شده و با توجه به معلولیتی که داشت، گم شده و دیگر به منزل بازنگشت.

وی افزود: با بررسی های انجام شده، حسین توسط مردم شیراز به نزدیکترین مرکز معلولین تحویل داده می شود، و با توجه به معلولیت وی، او را به تبریز اعزام می کنند.

خانم درخشی ادامه داد: مرکز معلولین تبریز بعد از اینکه مرکز شهید چمران بناب افتتاح شد، حسین را به عنوان مجهول الهویه و تعدادی از دوستانش را به این مرکز اعزام می کنند.

رئیس اداره بهزیستی بناب گفت: از اول ورود حسین به این مرکز تلاش کردیم هویت او را کشف کنیم، که در نهایت با اسمی که به زبان می آورد و به سختی می شد آن را تشخیص داد، با تلاش همکاران و اداره ثبت احول بناب به سرنخی هایی دست یافتیم.

وی با بیان اینکه حسین هربار که نام مادرش را می پرسیدیم، “لیلان” را به زبان می آورد، افزود: با تلاش اداره ثبت احوال مشابه نامی به نام “نیلان” که در شهرستان سلماس سکونت داشتند را پیدا کردیم که از نظر ظاهری و دیگر مشخصات شباهت زیادی به هم داشتند.

خانم درخشی ادامه داد: بلافاصله بعد از پیدا کردن این نام آدرس دقیق محل سکونت این مادر را دریافت کردیم و در نهایت با سفر کارشناسان ما و بررسی هویت آن مادر متوجه شدیم این مادر همان مادری است که در شیراز پسر خود را ۱۷ سال پیش گم کرده است.

گفتنی است، این انتظار مادر و پسر با خواست خداوند بعد از ۱۷ سال خاتمه یافته و بلاخره به همدیگر رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.