ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35510
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
  • 168 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین راز و نیاز شهید لنده ای با معبود خویش+ تصاویر

آخرین راز و نیاز شهید لنده ای با معبود خویش+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، یقیناً معرفی شهدای هر شهرستان می‌تواند زمینه رشد همدلی و هم‌زبانی برای تعمیم باورها و اعتقادات فرهنگی جامعه با استفاده از سیره و وصایای شهدا به‌عنوان بهترین الگو به جامعه معرفی کرد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، یقیناً معرفی شهدای هر شهرستان می‌تواند زمینه رشد همدلی و هم‌زبانی برای تعمیم باورها و اعتقادات فرهنگی جامعه با استفاده از سیره و وصایای شهدا به‌عنوان بهترین الگو به جامعه معرفی کرد.

در همین راستای معرفی شهدای والامقام شهرستان لنده یکی از کارهای ارزشمندی است که در جهت پاسداشت از ارزش‌ها و آرمان‌های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس به جامعه معرفی کرد که این بار به معرفی زندگی نامه شهید تاج محمد طهماسبی خواهیم پرداخت:

شهید تاج محمد طهماسبی در سال 1342 در خانواده‌ای مؤمن و متدین در روستای چهارراه آل طیب از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده دیده به جهان گشود، شهید از همان دوران کودکی با گفتار نیک و رفتار نیک خود همواره در دل بیشتر اقوام و آشنایان جای خویش کرده بود به طوری که بیشتر از صداقت و گوش به فرمانی اش یاد می کردند.

شروع جنگ تحمیلی آغاز شد با موسم سربازی تاج محمد و پس از طی دوره آموزشی در یربازی عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شد.

شهید والامقام با شروع جنگ تحمیلی و با 8ماه حضور فعال در مناطق مختلف عملیاتی سرانجام در تاریخ 20 مرداد ماه 1362 در در منطقه عملیاتی دیوان دره همانند سایر همرزمان شهیدش باردیگر درخت تونمند ایران اسلامی را با خون خویش آبیاری کردند تا امروز ما طعم شیرین امنیت را بچشم.

قسمتی از پیام شهید والامقام تاج محمد طهماسبی:

با سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب  و شهیدان راه خدا، سال های سال بود که صدای« هل من ناصر ینصرونی» حسینی را شنیدم که باید جواب حسین زمان را لبیک گفت و این باعث شد من راهی جنگ شوم. خدایا! خود شاهد باش که من این راه پر افتخار را انتخاب نمودم.

« روانش غریق رحمت دائمی خداوند باد»

تصاویر تکمیلی:  پنج شنبه با شهدا, شهید تاج محمد طهماسبی, آخرین وصیت, خبرلنده, روستای چهارراه ال طیب, عملیات دیوان دره

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.