ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » پوستر حججی » شهید حججی
  • شناسه : 35565
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
  • 1091 بازدید
  • ارسال توسط :
فایل لایه باز تصویر شهید محسن حججی / شهید مدافع حرم

فایل لایه باز تصویر شهید محسن حججی / شهید مدافع حرم

هوالمحبوب سلام علیکم به پاس رشادت های همه مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم علی الخصوص شهید محسن حججی تصویری طراحی کردیم که خدمت شما تقدیم می کنم. این تصویر مزین است به بخشی از بیانات امام خامنه ای مدظله العالی درباره مقام شهدای مدافع حرم که ایشان فرمودند: ما در روایاتمان مواردی را داریم […]

هوالمحبوب

سلام علیکم

به پاس رشادت های همه مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم علی الخصوص شهید محسن حججی تصویری طراحی کردیم که خدمت شما تقدیم می کنم.

این تصویر مزین است به بخشی از بیانات امام خامنه ای مدظله العالی درباره مقام شهدای مدافع حرم که ایشان فرمودند:

ما در روایاتمان مواردی را داریم که ائمه علیهم‌السلام به عده‌ای از شهدا اشاره کردند و گفتند که اینها اجر دو شهید را دارند. در مورد یک گروهی از مجاهدان زمانِ ائمه علیهم‌السلام روایت است که اینها در روز قیامت از روی شانه‌های بقیه مردم عبور کرده و به بهشت می‌روند؛ خدا اینها را پرواز می‌دهد. من در مورد شهدای شما یک چنین تصوری دارم؛ من خیال می‌کنم اینها همان‌هایی هستند که هر یک شهیدشان، اجر دو شهید دارد؛ گمان می‌کنم اینها از جمله کسانی هستند در روز قیامت -که همه ما گرفتاریم، همه ما مبتلا هستیم؛ در روز قیامت اولیاء هم مبتلا هستند؛ در آن روز- این جوانان، فرزندان، همسران و پدران ما به لطف الهی به سمت بهشت پرواز می‌کنند، و دیگران به حال اینها غبطه می‌خورند، اینها از این قبیل‌اند.

پی نوشت: نقاشی چهره شهید حججی توسط سایت khamenei.ir منتشر شده بود که م با کمی تغییرات در این تصویر از آن استفاده کردیم.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

هر گونه استفاده از تصاویر (در قالب بنر ، پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.

پوستر شهید محسن حججی با کیفیت بالا

پوستر با کیفیت بالا از شهید محسن حججی