ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35607
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۳۶
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
نعمت امنیت امروز در گرو خون سرخ شهیدان است

نعمت امنیت امروز در گرو خون سرخ شهیدان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، قاسم رحیمی در شانزدهمین یادواره ۲۶۴شهید منطقه هزارجریب و سورک افزود: توجه به سیره و روش شهدا مهمترین رسالت ما بعد از شهدا است که نباید از آن دور شویم. وی با اعلام اینکه شهدا با ایثار، گذشت و فداکاری خود الگوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، قاسم رحیمی در شانزدهمین یادواره ۲۶۴شهید منطقه هزارجریب و سورک افزود: توجه به سیره و روش شهدا مهمترین رسالت ما بعد از شهدا است که نباید از آن دور شویم.

وی با اعلام اینکه شهدا با ایثار، گذشت و فداکاری خود الگوی بزرگ جامعه ما و مسلمانان و حق خواهان شدند، گفت: جایگاه ارزشمند شهدا باید برای نسل جدید بازخوانی شود.

رحیمی ادامه داد: صحبت از شهیدانی که خود سراسر عشق و دلدادگی به معبود بودند و آگاهانه راه خود را انتخاب کردند بسیار مشکل است و بهترین چراغ راه برای زندگی امروز ما وصایای شهدا است.

مسوول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این بنیاد جمع اوری خاطرات رزمندگان ارتش را در دستور کار دارد تا بتوانیم در الگوسازی فرهنگ شهادت بیشتر تلاش شود.

این مسوول بیان داشت: فرهنگ شهید و شهادت الگوی ارزشمندی برای نسل جوان جامعه ما است که باید در کنار تکریم خانواده های شهدا بعنوان گنجینه های ارزشمند مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی گفت: شهدا با انتخاب راه درست، اعتبار و ارزش دائمی را برای خود انتخاب کردند.

علی محمدشاعری گفت: توجه به زندگی شهدا و درس آموزی از آموزه های بلند شهادت درسی بزرگی است که باید با دقت در سیره شهدا بدست آید تا به رسالت خود در قبال شهدا عمل کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.