ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35621
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۲۹
  • 392 بازدید
  • ارسال توسط :
عملیات آزادسازی حرم امامزاده اجرایی نشده است

عملیات آزادسازی حرم امامزاده اجرایی نشده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا در آران و بیدگل٬ سید جواد تکیه در نشست خبری اظهارکرد: با توجه به تصویب ادامه آزادسازی رینگ حرم درسال جاری که با اعتبار چهار میلیاردی مصوب شد تا کنون اقدام جدی برای آزادسازی انجام نشده است. وی به معضلات پیرامونی حرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا در آران و بیدگل٬ سید جواد تکیه در نشست خبری اظهارکرد: با توجه به تصویب ادامه آزادسازی رینگ حرم درسال جاری که با اعتبار چهار میلیاردی مصوب شد تا کنون اقدام جدی برای آزادسازی انجام نشده است.

وی به معضلات پیرامونی حرم مطهر اشاره کرد و گفت: موضوع دفن اموات و سد معبر از دغدغه‌های جاری و همیشگی ما است و با توجه به تکمیل ظرفیت قبرستان حرم با مشکل دفن اموات روبرو هستیم و امیدواریم دستگاه‌های مسئول در این زمینه همکاری کنند.
مدیر اجرایی امامزاده هلال بن علی(ع) به شلوغی اطراف حرم وسد معبر اشاره و تصریح کرد: در مناسبت‌های خاص ملی ومذهبی و روزهای آخر هفته بار ترافیکی خیابان حرم بسیار بالا است وجای پارک وجود ندارد و در صورت اجرای رینگ حرم امید است مشکل ترافیکی حل شود و زائران و مهمانان دغدغه پارک وسایل نقلیه نداشته باشند.
 
تکیه گفت: اینجا قلب مذهبی و دینی منطقه کاشان و آران وبیدگل است، امیدوارم با کمک رسانه‌ها وهمت مضاعف خبرنگاران امامزاده در مسیر رشد و توسعه قدم بردارد تا به رشد دینی ومعنوی جامعه کمک کند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.