ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35642
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۱۲
  • 159 بازدید
  • ارسال توسط :
خسارات و تلفات سنگین داعش در مرزهای اردن و سوریه/1300 کیلومتر مربع از اراضی تحت اشغال داعش در السویده آزاد شدند

خسارات و تلفات سنگین داعش در مرزهای اردن و سوریه/1300 کیلومتر مربع از اراضی تحت اشغال داعش در السویده آزاد شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، ارتش سوریه در استان «السویده» در جنوب عراق موفق شده است 1300 کیلومتر مربع از اراضی تحت اشغال تروریست‌های داعش را به کنترل خود در آورد. خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) روز چهارشنبه به نقل از منابع ارتش سوریه گزارش داد که […]

پیشروی گسترده ارتش سوریه در استان السویده/1300 کیلومتر مربع از اراضی تحت اشغال داعش آزاد شدندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، ارتش سوریه در استان «السویده» در جنوب عراق موفق شده است 1300 کیلومتر مربع از اراضی تحت اشغال تروریست‌های داعش را به کنترل خود در آورد.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) روز چهارشنبه به نقل از منابع ارتش سوریه گزارش داد که نیروهای ارتش این کشور 1300 کیلومتر مربع از اراضی تحت اشغال تروریست‌ها در استان السویده و 30 کیلومتر مربع از مناطق مشترک مرزی سوریه با اردن را از اشغال تروریست‌ها آزاد کرده‌اند.

سانا به نقل از این منبع آگاه گزارش داد: نیروهای سوری با حمایت هم‌پیمانان خود موفق شدند 1300 کیلومتر مربع از اراضی شرق السویده و تعدادی از ارتفاعات راهبردی این استان را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند. 

این مقام ارتش سوریه افزود: تروریست‌های داعش متحمل خسارات و تلفات سنگین شدند و نیروهای ارتش سوریه موفق شدند دست‌کم 5 منطقه و تمامی پست‌های ایست و بازرسی داعش در طول 30 کیلومتر از مرزهای سوریه و اردن را آزاد کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.