ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35663
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۰۴
  • 492 بازدید
  • ارسال توسط :
موفقیت های رزمندگان اسلام مرهون مجاهدت های شهیدان اطلاعات است

موفقیت های رزمندگان اسلام مرهون مجاهدت های شهیدان اطلاعات است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه که در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است که سرشار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه که در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است که سرشار از شجاعت و شهامت است اظهار کرد: فضیلت دوران دفاع مقدس بسیار بالا بود که در آن سخت ترین ماموریت ها بر عهده نیروهای اطلاعات بود که باید به دل دشمن می زدند و اطلاعات لازم را جهت موفقیت رزمندگان اسلام کسب می کردند.

وی افزود: نیروهای اطلاعات شناخت دقیقی از دشمن کسب می کردند و راه گشای رزمندگان در عملیات ها بودند و بچه های اطلاعات لشکر ۴۱ ثارالله در عملیات های مختلف از جمله خیبر و فتح و کربلای ۴ و ۵ به خوبی ایفای نقش کردند. موفقیت های رزمندگان اسلام در میادین نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس مرهون مجاهدت های شهیدان اطلاعات است.  

سردار مارانی با اشاره به نقش آفرینی ۱۳۶ شهید اطلاعات در دوران دفاع مقدس و امنیت پایدار گفت: جنگ با آنکه تمام شده اما استکبار همواره تلاش داشته و دارد تا علیه ایران توطئه کند. این توطئه های پیچیده بایستی توسط رزمندگان خنثی شود و امروز رزمندگان قرارگاه قدس در کنار سایر رزمندگان با تلاش و مجاهدت شبانه روزی مشغول تامین امنیت کشور  عزیزمان ایران هستند و در این زمینه به حول قوه الهی موفق بوده اند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان ابعاد اقدامات قرارگاه قدس در برگزاری یادواره شهدای اطلاعات عنوان کرد: سرکشی به خانواده شهدا، تالیف و چاپ ۷ جلد کتاب شهدای شاخص اطلاعات، طراحی و چاپ تمبر یادبود و نامگذاری یک پل به نام شهدای اطلاعات و برگزاری ۳۰ جلسه از جمله اقدامات قرارگاه قدس در برگزاری این یادواره است.

وی ادامه داد: ما در این مراسم  میزبان سه شهید تفحص شده گلگون کفن دوران دفاع مقدس هستیم که اخیرا پیکر مطهرشان به کشور عزیزمان ایران وارد شده است که مراسم تشییع پیکر این عزیزان را همزمان در این یادواره خواهیم داشت.

سردار مارانی گفت: شهدای اطلاعات چشم بینای یگان های رزم در دوران دفاع مقدس و در نبردهای امروز  هستند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از همه دست اندرکاران، فرماندهان و مسئولین دو استان سیستان و بلوچستان و کرمان که قرارگاه قدس را در این یادواره یاری  رساندند قدردانی کرد.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.