ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35726
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۴۱
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده معظم شهدا و جانبازان استان

دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده معظم شهدا و جانبازان استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، اسدالله رازانی امروز جمعه به همراه تنی چند از مسئولان به دیدار خانواده معظم شهید مدافع حرم استان کرمانشاه و جانبازان سرافراز ایران اسلامی رفت. استاندار کرمانشاه به دیدار خانواده معظم شهید والامقام مدافع حرم «فریدون احمدی» رفت و با خانواده این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، اسدالله رازانی امروز جمعه به همراه تنی چند از مسئولان به دیدار خانواده معظم شهید مدافع حرم استان کرمانشاه و جانبازان سرافراز ایران اسلامی رفت.

استاندار کرمانشاه به دیدار خانواده معظم شهید والامقام مدافع حرم «فریدون احمدی» رفت و با خانواده این شهید سرافراز گفتگو کرد.

رازانی در جمع خانواده‌ معظم شهید فریدون احمدی اظهار داشت: شهیدان همواره زنده اند و یاد و خاطره آنها روشنگر راه ما خواهد بود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: روح شهید قطعا متعالی و مقرب است و خانواده شهید نیز از برکت فضایل شهید بهره مند هستند.

استاندار کرمانشاه خانواده معظم شهدا را اسوه مقاومت و پایداری دانست و گفت: همه مسئولان وظیفه دارند که یاد و خاطره شهیدان را گرامی بدارند و همواره به آنها سرکشی کنند.

شهید فریدون احمدی سال ۹۴ در حلب سوریه بدست گروهک تکفیری و تروریستی داعش به شهادت رسید.

رازانی ضمن حضور در منزل شهید قاسم سلیمانی، با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، با خانواده وی گفتگو کرد.

شهید سلیمانی از شهدای والامقام عملیات مرصاد است که از ناحیه ستون فقرات به درجه رفیع جانبازی
 نائل آمده بود و امسال در سن ۶۹ سالگی به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

رازنی همچنین به دیدار با جانباز دفاع مقدس علی محمدی از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران رفت و با خانواده این جانباز سرافراز دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ علی محمدی پیش از عملیات غرورآفرین مرصاد در منطقه سرپل ذهاب از ناحیه چشم و گوش جانباز شد و بینایی خود را از دست داد.

استاندار کرمانشاه در منزل این جانباز ۷۰ درصد اظهار داشت: اجر و پاداش خانواده ی جانبازان عزیز به واسطه مصائبی که متحمل شده اند، پاداشی ویژه است.

رازانی بیان کرد: جانبازان و خانواده آنها برای حفظ کشور و انقلاب، هستی خود را داده اند و به گردن همه ملت حق دارند.

وی همچنین جانبازان را شهیدان زنده دانست و گفت: خانواده جانبازان که از آنان نگهداری می‌کنند، از جایگاه و مرتبه بالایی در محضر پروردگار برخوردارند.

رازانی با بیان اینکه خانواده شهدا و جانبازان از جایگاه ویژه ای برخوداراند، افزود: آنان همپای شهدا و جانبازان دچار زحمت و گرفتاری شدند.

استاندار کرمانشاه در منزل شهید سلمان فهیمی اظهار داشت: به تصریح قرآن شهداء زنده هستند و در مقامی هستند که به حیات جاویدان رسیده اند. شهدایی که رنج جانبازی را نیز متحمل شده اند از جزایی ویژه برخوردارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.