ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3573
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
«عبدالله توحیدی» به جمع شهدای مدافع حرم پیوست

«عبدالله توحیدی» به جمع شهدای مدافع حرم پیوست

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شهید عبدالله توحیدی پاسدار رشید اسلام و از اتباع افغانستانی مقیم ایران بود که در مبارزه با گروه‌های تکفیری داعشی در سوریه به جمع شهدای مدافع حرم پیوست. شهید توحیدی در عملیات مستشاری در حومه سوریه حضور داشت که با دستان کثیف […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شهید عبدالله توحیدی پاسدار رشید اسلام و از اتباع افغانستانی مقیم ایران بود که در مبارزه با گروه‌های تکفیری داعشی در سوریه به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید توحیدی در عملیات مستشاری در حومه سوریه حضور داشت که با دستان کثیف گروه‌های تکفیری و داعشی به خیل هم‌رزمان شهیدش ملحق شد.

وی از اتباع افغانستانی ساکن در جاجرود در شهرستان پردیس استان تهران است که به هم‌رزمان شهیدش در دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) پیوست.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس؛ آیین‌های تشییع و تدفین و مراسم گرامیداشت شهید والامقام، عبدالله توحیدی بر اساس اعلام ستاد استقبال از شهدای شهرستان پردیس در روز دوشنبه، 30 فروردین‌ماه از ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

این مراسم از جاجرود ـ سعیدآباد ـ ابتدای خیابان پارک به سمت گلزار بهشت فاطمه (س) برگزار می‌شود و مردم خونگرم پردیس این لاله در خون خفته را تشییع می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن