ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3586
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱:۲۴
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهیدان مدافع حرم “کیانی” و “شبیک” در زاهدان تشیع شد

پیکر شهیدان مدافع حرم “کیانی” و “شبیک” در زاهدان تشیع شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، هفته گذشته  در پی شهادت چندتن از مدافعان حرم ایرانی در سوریه که منجر به شهادت 5 تن از نیروهای داوطلب ارتش جمهوری اسلامی ایرانی و تعدادی از نیروهای داوطلب بسیجی شد 2 تن از رزمندگان استان سیستان و بلوچستان نیز در راه […]

پیکر شهیدان مدافع حرم به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، هفته گذشته  در پی شهادت چندتن از مدافعان حرم ایرانی در سوریه که منجر به شهادت 5 تن از نیروهای داوطلب ارتش جمهوری اسلامی ایرانی و تعدادی از نیروهای داوطلب بسیجی شد 2 تن از رزمندگان استان سیستان و بلوچستان نیز در راه دفاع از حرم های مطهر در این کشور به شهادت رسیدند.

شهیدان “حسینعلی کیانی” و “عقیل شبیک”از رزمندگان اهل استان سیستان و بلوچستان بودند که در نبرد با نیروهای تروریستی تکفیری به خیل کاروان شهدای مدافع حرم پیوستند.

مراسم استقبال پیکر این دو شهید مدافع حرم با حضور خانواده شهدا برگزار شد. مراسمی که به گفته منابع استانی به دلیل عدم برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی بدون حضور مسئولین و در نهایت مظلومیت وارد فرودگاه زاهدان شد و مورد استقبال خانواده و بستگان شهدا قرار گرفت.

مراسم وداع با شهیدان کیانی و شبیک شنبه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه تیپ 110 سلمان فارسی برگزار شد.

پیکر مطهر شهیدان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم از مسجد جامع زاهدان تشییع شد تا با بدرقه به سمت گلزار شهدای شهر زاهدان در کنار دیگر همرزمان شهیدشان آرام گیرند.

پیش از این نیز نیروهایی از اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در قالب گروه “نبویون” به منظور دفاع از حریم اسلام ناب محمدی و حرم های آل الله در سوریه به شهادت رسیده اند. اولین کاروان شهدای استان سیستان و بلوچستان متشکل از شهدای شیعه و اهل سنت اذرماه سال 1394 در شهرهای این استان با استقبال بی نظیر مردم تشییع شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن