ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 35871
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
  • 135 بازدید
  • ارسال توسط :
مظهر وحدت ملی

مظهر وحدت ملی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، روزنامه «صبح نو» در سرمقاله خود نوشت: شهدا یکی از مظاهر وحدت ملی ایرانیانند. شهید محسن حججی که به تازگی  به خیل شهیدان سرافراز مدافع حرم پیوست، این روزها نمادی از این وحدت ملی است.  گروه‌های مختلفی از هنرمندان و ورزشکاران و اهالی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، روزنامه «صبح نو» در سرمقاله خود نوشت:

شهدا یکی از مظاهر وحدت ملی ایرانیانند. شهید محسن حججی که به تازگی  به خیل شهیدان سرافراز مدافع حرم پیوست، این روزها نمادی از این وحدت ملی است. 

گروه‌های مختلفی از هنرمندان و ورزشکاران و اهالی فرهنگ و سیاست در فضای مجازی به بیان احساسات و ادای احترام به محضر این شهید و شهدای مدافع پرداخته‌اند. عزم راسخ و سیمای استوار و خلل ناپذیر شهید حججی، همه را به تحسین واداشته و سرمان را در برابر ایمان خود، به تعظیم خم کرده است.

همین ایمان و عزم راسخ است که موجب زبونی و وحشت دشمن است و این ترس و تزلزل را از سیمای خوفناک دشمن تکفیری می‌توان به راحتی دید و خواند.

باید قدردان این وحدت و همدلی ایرانیان بود و در مقابل از کسانی که از دشمن شناسی و فهم فداکاری‌های جوانان جان برکف ایرانی ناتوان و عاجزند، خواست تا با چشمانی باز به دور و اطراف خود بنگرند و از بازی در زمین دشمن بپرهیزند.

متاسفانه در همین ایام رفتار پرخطای دو ورزشکار ایرانی موجب شد تا دشمن صهیونیستی از کمترین اشتباهات به نفع خود بهره بگیرد و کسانی هم به جای سرزنش این خطا، به تخطئه حضور امنیت آفرین ایران در منطقه بپردازند؛ اما همین که گروه‌های گوناگون مردم اعم از هنرمندان و ورزشکاران و زنان و مردان به تجلیل از سرداران بی ادعا و جوانان جان برکف خود در سوریه و عراق می‌پردازند، خود حکایت از درک و شعور بالای آنان و قدرشناسی نسبت به این فداکاری‌ها دارد و همین، ضامن دوام هویت انقلابی ماست.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.