ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 35887
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۳:۰۶
  • 159 بازدید
  • ارسال توسط :

یادداشت قالیباف برای شهید محسن حججی

مدافع حرم محسن حججی یک رزمنده ایرانی  از شهرستان نجف آباد، چندی پیش در دفاع از حریم اهل‌بیت، اسلام حقیقی و تامین امنیت ملی کشورمان، به دست تروریستها در سوریه به شهادت رسید.  شهادت این بزرگ مرد تمامی مردم ایران را متاثر کرد اما نگاه پر صلابتش هنگام اسارت بار این غم را کمتر میکرد […]

مدافع حرم محسن حججی یک رزمنده ایرانی  از شهرستان نجف آباد، چندی پیش در دفاع از حریم اهل‌بیت، اسلام حقیقی و تامین امنیت ملی کشورمان، به دست تروریستها در سوریه به شهادت رسید.

 شهادت این بزرگ مرد تمامی مردم ایران را متاثر کرد اما نگاه پر صلابتش هنگام اسارت بار این غم را کمتر میکرد چرا که در عین حال دریایی از غرور و افتخار نصیب هموطنانش کرد.

در همین راستا محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این حادثه تلخ واکنش نشان داد.

محمدباقر قالیباف در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“در غوغای امور روزمره، درست در زمانی که خیلی از ما درگیر کم و زیادِ مال و شهرت و قدرت هستیم، پنجره‌ای از آسمان باز می‌شود و بنده‌ای خاص از بندگان خدا، لباس شهادت می‌پوشد و «سر از تن جدا» به دیدار معبود می‌شتابد. در آخرین تصاویر زمینی از شهید حججی، «مرد» و‌«نامرد» را در یک قاب می‌بینیم. در نگاه مردانه شهیدمان، ایمان به وعده الهی را می‌شود دید که خوف و حزن را از دلش برده است. شهید محسن حججی، جهادگر فرهنگی، عضو فعالِ اردوهای جهادی، حجتی است بر ما، که قدردان غیرت و مردانگی مدافعان حرم و‌ حریم‌مان باشیم. مردانی که «سر» می‌دهند، اما نستوه و استوار می‌ایستند تا آرمانهایمان، میهن‌مان و خانواده‌هایمان در امان باشند. شهادتت مبارک محسن‌جان.”

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.