ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35890
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۳:۴۰
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :

دیدار تبلیغات اسلامی لنده با خانواده شهید آسودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده روز گذشته، 20 مردادماه در دیدار با خانواده شهید آسودی در روستای شیتاب، اظهار کرد: مسئله‌ خانواده شهدا تنها این نیست که یک شهید از آنها در راه حق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده روز گذشته، 20 مردادماه در دیدار با خانواده شهید آسودی در روستای شیتاب، اظهار کرد: مسئله‌ خانواده شهدا تنها این نیست که یک شهید از آنها در راه حق به شهادت رسیده، صبر آنها خودش یک کوه باارزش است.
وی افزود: صبر و استقامت خانواده شهدا بر شهادت یکی از اعضای خانواده، ارزش و جایگاه والایی داشته و خود باعث ترویج این فرهنگ در جامعه خواهد بود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده تصریح کرد: شما که خانواده‌ شهید هستید، وقتی صبر می‌کنید و بر این مصیبت خدا را شکر کرده و تحمّل می‌کنید، این را پای خدا حساب می‌کنید، این صبر شما موجب می‌شود که خدای عزّوجل که مالک مُلک و ملکوت است، مالک عالم وجود است بر شما صلوات بفرستد.
حجت‌الاسلام الهی‌نیا به ضرورت قدرشناسی از شهدا و خانواده شهدا اشاره کرد و یادآور شد: ما باید قدر شهدا و خانواده‌های شهدا را بدانیم، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هرکسی که سعی کند که یاد شهدا به فراموشی سپرده بشود، به این کشور خیانت کرده است.
وی اخاطر نشان کرد: اهانت و یا بی اعتنایی به شهدا و خانواده شهدا خیانت به نظام، انقلاب، آرمان‌ها، ارزش‌های انقلابی و اسلامی بوده و باید با برخورد جدی روبه‌رو شود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده ادامه داد: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز ایشان وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.
حجت‌الاسلام الهی‌نیا عنوان کرد: این خانواده‌ها در دامان خویش فرزندانی را پرورش دادند که سربازان اسلام شدند و در راه رضای حق تعالی و اعتلای کلام الله، آسودی‌های خویش را تقدیم کردند و امروز نیز سربلند و مفتخر به این شهادت‌ها هستند.
وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.