ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35911
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۴۴
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :

دشمنی با ایران؛ تا زمانی که فریاد اسلام بلند می‌شود وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز جمعه 20 مردادماه در دیدار با همسر پدر موشکی ایران شهید حاج حسن تهرانی مقدم، گفت: شهید تهرانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز جمعه 20 مردادماه در دیدار با همسر پدر موشکی ایران شهید حاج حسن تهرانی مقدم، گفت: شهید تهرانی مقدم با رزمندگان تبریزی و لشکر عاشورا از جمله با شهید شفیع زاده در دوران دفاع مقدس مانوس بودند.
وی ضمن تاکید بر اینکه کار این شهید در حوزه موشکی  بسیار ارزشمند است؛ تصریح کرد: عظمت کارهای این مرد الهی در درگیری‌های حزب الله لبنان با اسراییل بیشتر شناخته شد.
امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: دشمنی دشمنان و  این درگیری ها، تا زمانی که فریاد اسلام ناب از مسلمانان ایران بلند می شود؛ وجود دارد و خاموش نمی‌شود.
حجت‌الاسلام آل هاشم، ضمن اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران به مواضع داعش در دیرالزور، افزود: ایران چند موشک شلیک کرد و دشمن خود را جمع و جور کرد و این اقتدار به برکت شهید تهرانی مقدم و همکاران ایشان است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: سپاهیان اسلام به ویژه رزمندگان سپاه ولایتمدار عاشورا  هیچ وقت خدمات شهید تهرانی مقدم را فراموش نخواهند کرد و از خدا می خواهیم توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشیم.
وی، با یادآوری بیانات رهبر انقلاب در خصوص اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید؛ افزود: ان شاءالله روزی را ببینیم که اسراییل نابود شده است و این وعده تحقق خواهد یافت.
الهام حیدری، همسر شهید تهرانی مقدم نیز در این دیدار ضمن قدردانی از محبت مردم تبریز، گفت: تبریز شهر سرداران شهید بزرگی است که در راه انقلاب اسلامی فدا شده اند.
وی ولایتمداری را از ویژگی‌های بارز شهید تهرانی مقدم برشمرد و افزود: این شهید عزیز ولایتمداری را در زندگی خود سرلوحه قرار داده بود  و با همت خود، دست به کارهای بزرگ می زد.
حیدری اهمیت دادن شهید تهرانی مقدم به نماز اول وقت را از ویژگی‌های بارز ایشان برشمرد و تصریح کرد: شهید تهرانی مقدم همواره می گفتند؛ من به جایی نرسیدم مگر به برکت نماز اول وقت و همه اینها نشان دهنده روح بزرگی بود که با نماز و ولایت گره خورده بود.
در این دیدار جانباز دوران دفاع مقدس دکتر نصراوغلی و جانباز و رزمنده دفاع مقدس حاج جواد غفاری حضور داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.