ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 35924
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۰۴
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :

شهید حججی برای مقابله با تکفیری ها این گونه عزیز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام میرزایی، در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان، با اشاره به شروع کار دولت دوازدهم و پشت سر نهادن مراسم تنفیذ و تحلیف اظهار کرد: چنان که بارها ریاست جمهوری مطرح نموده، فصل همدلی و خدمت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام میرزایی، در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان، با اشاره به شروع کار دولت دوازدهم و پشت سر نهادن مراسم تنفیذ و تحلیف اظهار کرد: چنان که بارها ریاست جمهوری مطرح نموده، فصل همدلی و خدمت در فرصتی دیگر که مردم با رأی و مقام معظم رهبری با تنفیذ به وجود آوردند، آغار گردید.

وی افزود: با توجه به شرایط امروز منطقه و نقشه های پنهان و آشکار دشمنان قسم خورده ملت ایران، بیش از هر زمان انتظار می رود که از همه ظرفیت های داخلی برای پیشرفت و تعالی کشور استفاده و باعث ناامیدی معاندینی شوند که آرزوی پوچ نابودی نظام اسلامی را در سر می پرورانند.

میرزایی گفت: تشخیص درست اوضاع و تن ندادن به فشارهای مرموز بدخواهان ملت ایران به ویژه سران فتنه ای که در سال ۸۸  به انقلاب اسلامی ظلم کرده و باعث خرسندی جبهه استکبار شدند، رمز موفقیت دولت دوازدهم خواهد بود.

امام جمعه پارسیان تصریح کرد: مردم با بصیرت هیچ گاه انگیزه ناخالص فتنه گران را فراموش نمی کنند، که از طرفی مدعی راه امام هستند ولی هیچ عکس العملی نسبت به عبور از خطوط قرمز نظام نشان ندادند همچنین هیچ تضمینی برای پایان دادن به شیطنت هایشان علیه نظام اسلامی وجود ندارد.

وی با اشاره به ماجرای تأسف بار سلفی حقارت چند نماینده در مجلس با فدریکا موگرینی تاکید کرد: مردم ایران با تمام اختلاف سلیقه هایی که دارند، نسبت به این مسائل که غرور و عزت ملی را زیر سوال می برد حساسند و به آسانی از آن عبور نمی کنند.

خطیب نماز جمعه پارسیان با گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم، شهید حججی، ادامه داد: شهید حججی برای مقابله با تکفیری ها و سلفی ها این گونه عزیز شد اما عده ای نماینده خود فروخته غربی با سلفی گرفتن حقارت خود را نشان دادند که امید می رود مسئولان مجلس شورای اسلامی در مقطع ارزیابی کابینه دولت دوازدهم از حواس پرتی بیرون آمده و این جایگاه مقدس را ترمیم نمایند.

میرزایی با اشاره به حمله وحشیانه طالبان و داعش به منطقه استراتژیک میرزا اولنگ در ولایت سر پل افغانستان، تصریح کرد: زیر بار حاکمیت داعش نرفتن جرم این مردم بی گناه بود و این جنایت می تواند پرده تازه ای از سناریوی دشمنان اسلام برای کشاندن جنگ به حوزه های قومی و دینی با هدف تکه تکه کردن جغرافیای جهان اسلام باشد.

امام جمعه شهرستان پارسیان با انتقاد از عملکرد دو فوتبالیست ایرانی و  بازی با تیم اسرائیل، ضمن محکومیت این رفتار که باعث موج خوشحالی رسانه های صهیونیستی شد، عنوان کرد: این رفتار، خلاف مرام پهلوانی در ورزش بود و این دو بازیکن شریک جرم همه خیانت های رژیم صهیونیستی هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.