ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35936
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۱۰
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
مركز اسلامی وین فاجعه «میرزا اولنگ» را محکوم کرد

مركز اسلامی وین فاجعه «میرزا اولنگ» را محکوم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از کانال تلگرام مرکز اسلامی امام علی(ع) وین، در این بیانیه‌ که دیروز، 20 مردادماه منتشر شد، آمده است: انا لله و انا اليه راجعون محکوم نمودن فاجعه عظیم و دردناک در میرزا اولنگ افغانستان جنایت‌های مرگبار دو سال […]

مركز اسلامی وین فاجعه «میرزا اولنگ» را محکوم کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از کانال تلگرام مرکز اسلامی امام علی(ع) وین، در این بیانیه‌ که دیروز، 20 مردادماه منتشر شد، آمده است:
انا لله و انا اليه راجعون
محکوم نمودن فاجعه عظیم و دردناک در میرزا اولنگ افغانستان
جنایت‌های مرگبار دو سال اخیر بر ضد شیعیان در کابل و هرات با انگیزه‌های تندروانه و فرقه‌گرایانه و تکفیری، در میرزا اولنگ افغانستان به فاجعه‌ای بشری و انسانی ختم شده است و دل انسان‌های آزاده را در سرتاسر جهان به درد آورده است.
شیعیان مظلوم افغانستان قربانی تروریست‌های وابسته به خارج شده‌ و بیش از يکصد و پنجاه خانواده، قربانی حرکت تروریستی طالبان و داعش شد‌ه‌اند و مردانشان به رگبار گلوله و زنان و دخترانشان در حرکتی وحشیانه به اسارت برده شده‌اند.
این فاجعه عظیم و دردناک را به حضرت ولی عصر(عج) و تمام انسان‌های آزاده خصوصا شیعیان عالم و به ویژه به ملت افغانستان تسلیت و تعزيت می‌گوییم و امیدواریم تمام جهانیان با واکنش لازم، موجب پایان‌بخشیدن به این فجایع بشری عليه مسلمانان به ویژه شیعیان شوند.
مرکز اسلامی امام علی(ع) وین

گفتنی است، 14 مرداد طالبان با حمله به منطقه شیعه‌نشین میرزا اولنگ در ولایت سرپل افغانستان حدود ۵۰ غیر نظامی را از خانه‌ها بیرون برده و به صورت گروهی تیرباران کردند.
در این درگیری‌ها شبه‌نظامیان طالبان و افراد داعش منطقه استراتژیک «میرزا اولنگ» ولایت سرپل را پس از 48 ساعت درگیری با نیروهای دولتی تحت کنترل خود درآوردند.

مركز اسلامی وین فاجعه «میرزا اولنگ» را محکوم کرد
مركز اسلامی وین فاجعه «میرزا اولنگ» را محکوم کرد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.