ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 35955
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۴
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
شهادت محسن حججی بار دگر چهره منفور گروه‌های تروریستی را به تصویر کشاند

شهادت محسن حججی بار دگر چهره منفور گروه‌های تروریستی را به تصویر کشاند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی تأکید کرد: شهادت مدافع حرم، شهید «محسن حججی» که تا آخرین قطره خون خود در دفاع از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ایستاد، گواهی بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی تأکید کرد: شهادت مدافع حرم، شهید «محسن حججی» که تا آخرین قطره خون خود در دفاع از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ایستاد، گواهی بر امتداد خط سرخ شهادت است. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی به شرح ذیل است:

خانواده محترم شهید گرانقدر حججی

سلامٌ علیکم

خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند. باریافتگان به این مرتبه‌ والای الهی نظرکردگان آستان ربوبی هستند. هر کجا بیرق راستی در مقابل هجمه ظلمت و پلیدی برافراشته می‌شود، تکراری پرصلابت از نبرد حق علیه باطل رقم می‌خورد. این اراده الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام می‌دارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ «عند ربهم یرزقون» می‌رساند.

شهادت مدافع حرم، شهید «محسن حججی» که با اقدام جنایتکارانه گروه‌های تروریستی تکفیری به لقاء‌الله پیوست و تا آخرین قطره خون خود در دفاع از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ایستاد، گواهی بر امتداد این راه روشن است. بی‌تردید چنین اقدام جنایتکارانه‌ای بار دگر چهره منفور، پلید و ددمنشی گروه‌های تروریستی را به تصویر کشاند.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به شما خانواده معزز، بر روح پرفتوح این شهید والامقام درود می‌فرستم و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم. به یقین روح آن شهید معظم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان امام حسین(علیه السلام) محشور و همجوار خواهد شد.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

سید محمدعلی شهیدی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.