ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 35959
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۴
  • 135 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید محسن حججی به ما درس صبر و ایستادگی می‌دهد/تمام تمرکزم را روی پرواز به وقت شام گذاشتم

شهید محسن حججی به ما درس صبر و ایستادگی می‌دهد/تمام تمرکزم را روی پرواز به وقت شام گذاشتم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، هادی حجازی‌فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان با اشاره به شهادت مظلومانه محسن حججی، شهید مدافع حرم گفت: به عنوان یک انسان، ایرانی و از هر کجای جهان که باشی این اتفاق یک تراژدی بسیار بزرگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، هادی حجازی‌فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان با اشاره به شهادت مظلومانه محسن حججی، شهید مدافع حرم گفت: به عنوان یک انسان، ایرانی و از هر کجای جهان که باشی این اتفاق یک تراژدی بسیار بزرگ است. تصویر این شهید بزرگوار با آن صورت و چشمان مصمم‌اش سر تا سر نشان دهنده صبر و ایستادگی است و این نشان می‌دهد که ما باید در لحظات سخت صبر را بیاموزیم.
 

وی که سال گذشته با بازی در فیلم "ماجرای نیمروز" نگاه منتقدان را به خود جذب کرده بود درباره اولین حضور خود در عرصه تلویزیون افزود: سریال نفس اولین تجربه من برای بازی در تلویزیون بود. متاسفانه به دلیل مشغولیت نتوانستم این سریال را تماشا کنم اما بازخوردهای خوبی از دوستان دریافت کردم.

بازیگر فیلم "ایستاده در غبار" درباره ادامه فعالیت خود در تلویزیون و تئاتر ادامه داد: بالاخره هر حضوری برای خود تجربه‌ای متفاوت است و بازی در سریال نفس برای من اتفاق جالبی بود. به علت حضور در عرصه تصویر کمی از تئاتر فاصله دارم اما به زودی به روی صحنه باز خواهم گشت.
 

حجازی‌فر خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشنهاداتی برای بازی در سینما دارم اما تمام تمرکز من طی روزهای جاری بر سر بازی در فیلم "پرواز به وقت شام" از ابراهیم حاتمی‌کیا است و شبانه روز مشغول این کار هستم.

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.