ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36014
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۵۶
  • 507 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی شهادت محسن حججی

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی شهادت محسن حججی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، در پیام سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: خبر شهادت جانگداز جوان آزاده، محسن حججی که تصویرگر قساوت و خشونت افسارگسیخته دشمنان دین و آیین است، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید. در جهان پرتلاطم و آشفته امروز، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، در پیام سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

خبر شهادت جانگداز جوان آزاده، محسن حججی که تصویرگر قساوت و خشونت افسارگسیخته دشمنان دین و آیین است، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.

در جهان پرتلاطم و آشفته امروز، گوهرهایی همچون محسن عزیز، درس ایثار، وفاداری و شجاعت به وجدان های بیدار و انسان های آزاده می دهند.

محسن های سرزمین ما، در دفاع از حریم ولایت، دست می افشانند و سر می سپارند و به ما یادآور می شوند که تا ظلم و ستم باقی است، عاشورا و کربلا پابرجاست.

اینجانب شهادت مظلومانه شهید محسن حججی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عموم ملت شهید پرور، بویژه مردم غیور نجف آباد و خانواده داغدار حججی صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با اولیاءالله برای آن شهید والامقام و صبر و شکیبایی بازماندگان معزز را خواستارم.

* پیام سید عباس صالحی برای شهادت محسن حججی

سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد با انتشار پیامی شهادت محسن حججی؛ فعال حوزه نشر و کتاب به دست نیروهای تکفیری داعش را تسلیت گفت.

متن پیام معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:

اهالی فرهنگ را به دغدغه مندی برای اصلاح و حرکت در مسیر آرامش جامعه می شناسند که زنده یاد محسن حججی یکی از آن ها بود. وی بنا بر احساس وظیفه ای که داشت در حوزه کتاب و ترویج کتابخوانی تلاش های مستمر و موثری کرد و بنا بر همان احساس وظیفه به مقابله با نیروهای تکفیری داعش پرداخت. شهادت این جوان فرهیخته را به خانواده ایشان و فعالان حوزه کتاب تسلیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان مغفرت مسئلت می کنم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.