ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 36016
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۵۹
  • 243 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز عملیات تغییر مسیر خط لوله 24 اینچ نفت کوره منطقه خلیج‌فارس

آغاز عملیات تغییر مسیر خط لوله 24 اینچ نفت کوره منطقه خلیج‌فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  ایسنا، علیرضا عطار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات تغییر مسیر خط لوله 24 اینچ حدفاصل انبار نفت شهید رجایی –  انبار نفت شهید باهنر آغاز شد. وی با اشاره به اهمیت خط لوله 24 اینچ صادرات و واردات فرآورده‌های نفتی و ضرورت انجام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  ایسنا، علیرضا عطار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات تغییر مسیر خط لوله 24 اینچ حدفاصل انبار نفت شهید رجایی –  انبار نفت شهید باهنر آغاز شد.

وی با اشاره به اهمیت خط لوله 24 اینچ صادرات و واردات فرآورده‌های نفتی و ضرورت انجام این عملیات افزود: پس از شناسایی محل نشتی و هماهنگی‌های لازم با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان عملیات رفع نشتی و تغییر مسیر خط 24 اینچ آغاز شد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج‌فارس با تأکید بر اینکه تقاطع غیر هم‌سطح اسکله شهید رجایی بدون رعایت استانداردها و بدون استفاده از دال بتونی و یا کیسینگ از روی لوله عبور کرده است، تصریح کرد: با این تفاسیر امکان دسترسی به لوله جهت تعمیرات وجود ندارد و به ناچار لازم است لوله تغییر مسیر یافته و از درون کیسینگ‌های از پیش ساخته شده عبور کند که برای انجام این کار ضروری است حدود 300 متر لوله‌کشی جدید انجام شده و تعویض خط صورت پذیرد.

عطار با بیان اینکه علاوه بر انجام روند اداری این عملیات، 108 متر لوله به محل مورد نظر حمل شده است، اضافه کرد: همچنین عملیات خاک‌برداری به حجم تقریبی 60 مترمکعب و عمق 3 متر نیز از روی خطوط صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط غیراستاندارد تلاقی خطوط با تقاطع غیر هم‌سطح خونسرخ و همچنین حجم وسیع خاک روی لوله و نامشخص بودن محل دقیق عبور لوله مذکور، عملیات خاک‌برداری تا یافتن لوله و سپس عملیات قطع و وصل و تعویض لوله ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.