ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3612
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در همایش بزرگ پیاده‌روی خرمشهر

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در همایش بزرگ پیاده‌روی خرمشهر

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از خرمشهر، امین صابری ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم پیاده‌روی خانوادگی در خرمشهر اظهار کرد: در اردیبهشت ماه برنامه پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان اجرا می‌شود و باید همه دستگاه‌ها دست در دست هم برای این مراسم برنامه‌ریزی کنند. وی ادامه داد: دو سال […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از خرمشهر، امین صابری ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم پیاده‌روی خانوادگی در خرمشهر اظهار کرد: در اردیبهشت ماه برنامه پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان اجرا می‌شود و باید همه دستگاه‌ها دست در دست هم برای این مراسم برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: دو سال پیش این برنامه هم در خرمشهر برگزار شده بود ولی امسال با این تفاوت که این برنامه سه ساعت بر روی آنتن صدا و سیما می‌رود و به‌طور زنده در رسانه ملی پخش می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: نیازمندی و انتظاراتی داریم که امیدواریم با بیان آنها مشکلات را حل کنیم و این برنامه را با موفقیت انجام بدهیم.

وی متذکر شد: علاوه بر برنامه‌های ورزشی باید برنامه‌های فرهنگی را هم اجرا کرد، یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی تجلیل از خانواده شهیدان مدافع حرم است.

صابری با بیان اینکه باید از این فرصت و ظرفیت استفاده کنیم، گفت: دستگاه‌هایی که توان کمک دارند، حتما وارد شوند و برای بهتر انجام شدن برنامه پیاده‌روی خانوادگی تلاش کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن