ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36135
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۲۴
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
لاریجانی: تروریست‌های یزیدی جنایت هولناک شهادت حججی و مردم افغانستان را رقم زدند

لاریجانی: تروریست‌های یزیدی جنایت هولناک شهادت حججی و مردم افغانستان را رقم زدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، علی لاریجانی در نطق قبل از دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، با تسلیت شهادت محسن حججی،‌ با بیان اینکه در هفته گذشته دو حادثه تکان دهنده اتفاق افتاد که قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار کرد، گفت: حادثه شهادت استوانه پایداری، شهید حججی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، علی لاریجانی در نطق قبل از دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، با تسلیت شهادت محسن حججی،‌ با بیان اینکه در هفته گذشته دو حادثه تکان دهنده اتفاق افتاد که قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار کرد، گفت: حادثه شهادت استوانه پایداری، شهید حججی در میدان مجاهدت درس فداکاری در راه هدف را با صلابت و استواری به جهان ارائه کرد. او به راستی شاگرد راستین مکتب حسینی بود و هنگامه‌ای عاشورایی را نشان داد و عیان کرد که مصاف امروز با تروریست‌ها بار دیگر مصاف حسینیان و یزدیان است.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به جنایت تروریستی افغانستان، گفت: در این جنایت بزرگ تروریستی صدها نفر از مسلمانان از زن، مرد، پیر، جوان و کودک را به خاک و خون کشید. همان تروریست‌های یزیدی که در سوریه با شنیع‌ترین روش‌ها حججی عزیز را به شهادت رساندند در افغانستان نیز چنین جنایت هولناکی را رقم زدند. اینها نمونه‌هایی از دستاوردهای تفکر تکفیری است. آیا امروز روشن نیست که ریشه این ماجراجویی‌ها  توسط چه کسانی و چه کشورهایی سامان یافته است؟ آیا اعراب دست آمریکا و صهیونیست‌ها را در این ظلم و جنایت علیه امت اسلامی نمی‌بینند؟

ادامه دارد…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.