ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36165
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۵۳
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
حججی‌های مجاهد آخرین بقایای تروریست‌ها را تحویل آمریکا خواهند داد

حججی‌های مجاهد آخرین بقایای تروریست‌ها را تحویل آمریکا خواهند داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور صحن علنی امروز (یکشنبه 22 مرداد) پارلمان با اشاره به حادثه تروریستی میرزااولنگ افغانستان و همچنین شهادت محسن حججی در سوریه، اظهار داشت: شهادت استوانه پایداری، شهید محسن حججی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور صحن علنی امروز (یکشنبه 22 مرداد) پارلمان با اشاره به حادثه تروریستی میرزااولنگ افغانستان و همچنین شهادت محسن حججی در سوریه، اظهار داشت: شهادت استوانه پایداری، شهید محسن حججی که در میدان مجاهدت درس فداکاری در راه هدف را با صلابت و استواری به جهان امروز ارائه داد، نشان داد که به راستی او شاگرد راستین مکتب حسینی بود و هنگامه عاشورایی را از خود نشان داد. او عیان کرد که مصاف امروز با تروریست‌ها همان مصاف حسینی است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی میرزااولنگ افغانستان افزود: حادثه دوم جنایتی است که در افغانستان رخ داد و صدها زن، کودک، مرد و پیر و جوان مسلمان را به خاک و خون کشید و شاهد بودیم که همان تروریست‌های یزیدی که در سوریه با شقی‌ترین رفتار حججی عزیز ما را به شهادت رساندند، دست به کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع افغانستان زدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیا امروز روشن نیست که این ریشه اعمال تروریستی در چه کشورهایی است و چه کشورهایی از این اقدامات دفاع می‌کنند؟ آیا اعراب دست صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را در این ظلم علیه امت اسلامی نمی‌بینند؟

لاریجانی با اشاره به جنگ 33 روزه تصریح کرد: بعداز جنگ‌های اعراب علیه صهیونیست‌ها به ویژه جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان با این رژیم که به تعبیر خودشان کمر اسرائیل را شکست، آنها روش خود را دگرگون کردند و با نیرنگ و تفرقه‌افکنی میان امت اسلامی درگیری‌های گروه‌های تروریستی را دامن زدند و برخی کشورهای مسئله‌ساز در منطقه نیز دلالی آنها را نمودند و معرکه اختلافات داخلی در امت اسلامی را به وجود آوردند. 

وی ادامه داد: نوع جنایات تروریست‌ها نشان می‌دهد که چقدر از فرهنگ اسلامی فاصله دارند و هدفی جز بدنامی و تفرقه مسلمانان ندارند، اما از لابه‌لای این جنایت عمق اضطراب را در آنها می‌توان دید که پس از ضربه‌های عمیقی که در موصل و سوریه به آنها وارد شد دیگر به خط آخر رسیدند که دست به این اقدامات بی‌رحمانه می‌زنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌طور که در جنگ 33 روزه حزب‌الله قهرمان کمر صهیونیست‌ها را شکست، حججی‌های مجاهد و دلاور نیز آخرین بقایای تروریست‌ها را تحویل آمریکا، صهیونیست‌ها و دست‌نشاندگان منطقه‌ای آنها خواهند داد.

لاریجانی در پایان گفت: یاد آن رادمرد مجاهد را گرامی می‌داریم و به ارواح شهدای افغانستان درود می‌فرستیم و با خانواده معزز آنها همدردی می‌کنیم و به پارلمان و مردم افغانستان نیز تسلیت عرض می‌کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.