ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36179
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۲۵
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیرعامل موسسه کتابشهر شهادت شهید حججی را تسلیت گفت

مدیرعامل موسسه کتابشهر شهادت شهید حججی را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، حامد شفیق مدیرعامل موسسه کتابشهر به مناسبت شهادت محسن حججی از همکاران انتشارات شهید کاظمی پیام تسلیتی صادر کرد. مدیرعامل کتابشهر ایران در این پیام به نیابت از جمعی از همکاران این شهید مدافع حرم شهادت مظلومانه وی را تبریک و تسلیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، حامد شفیق مدیرعامل موسسه کتابشهر به مناسبت شهادت محسن حججی از همکاران انتشارات شهید کاظمی پیام تسلیتی صادر کرد.

مدیرعامل کتابشهر ایران در این پیام به نیابت از جمعی از همکاران این شهید مدافع حرم شهادت مظلومانه وی را تبریک و تسلیت گفت.

 متن پیام شفیق و همکاران شهید حججی به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین

ما اهالی فرهنگیم و اولین وظیفه فرهنگیان نفی خشونت است، بیایید عهد ببندیم که هر کجا مشاهده کردیم خشونتی نضج می­ گیرد و رشد و نمو می ­کند و می­ رود که ساقه باریک شکننده ­اش به  تنه ­ای تنومند بدل شود با تمام توان در مقابل آن ایستادگی کنیم. کام همه ما در کتابشهر ایران با دیدن صحنه خشونت ایادی شیطان صفت و عروج عاشقانه شهید حججی تلخ است، چهره فردی که شهید حججی را به مسلخ عشق می ­برد، تجسم شیطان و سیمای نورانی شهید مدافع حرم محسن حججی، تجسم سیمای اولیای خداوند است. بی ­شک کتابشهر نجف آباد که در میان اهالی نجف آباد یکی از مراکز فروش کتاب و محصولات فرهنگی زبانزد و جریان ­ساز به شمار می­ رفت، تجربه موفق خود را مرهون ایثار، فداکاری و همت والای دوست و همکار عزیزمان جناب آقای حمید خلیلی، مدیر سابق کتابشهر نجف آباد و یار  شهیدش محسن  حججی و دیگر همکاران زحمت­کش او در عرصه­ فرهنگ  است.

کتابشهر ایران این دوره­ ولو کوتاه همکاری با این شهید مدافع حرم را درخشان­ترین دوره در کارنامه فعالیت ­های خود قلمداد می کند، و هرچند تسلیت در مقابل عظمت ایثار شهیدان­، واژه کوچکی است، با این حال ما همکاران شهید حججی، عروج عاشقانه همکار فرهنگی، پاسدار مخلص و انقلابی مدافع حرم را به خانواده معزز شهید حججی، ملت بزرگ ایران و به ویژه همکار عزیزمان جناب آقای حمید  خلیلی مدیر انتشارات شهید کاظمی تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای آن شهید عزیز  علو درجات و برای بازماندگان و همسنگران سوگوار عزت و سعادت مسألت داریم، از صمیم قلب آرزومندیم این شهید مظلوم که مدتی در کتابشهر ایران افتخار همکاری با ایشان را داشتیم، در پیشگاه خداوند منان شفیع دوستانش در کتابشهر ایران باشد.

 مدیریت کتابشهر ایران و همکاران شهید سرافراز حججی در کلیه شعب کتابشهر ایران و دفتر مرکزی»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.