ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3623
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲:۴۵
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
از والدین ۱۱۵ شهید مدافع حرم تجلیل خواهد شد

از والدین ۱۱۵ شهید مدافع حرم تجلیل خواهد شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سردار جواد هاشمی، در جمع خبرنگاران با اشاره به مقام پدران شهدا گفت: شهدا و والدین آنها تجلی پاک یاران حسینی در عصر خمینی(ره) هستند. وی افزود: این والدین نمونه اخلاق و پاکدامنی و سلحشوری و دوری از هوا وهوس و […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سردار جواد هاشمی، در جمع خبرنگاران با اشاره به مقام پدران شهدا گفت: شهدا و والدین آنها تجلی پاک یاران حسینی در عصر خمینی(ره) هستند.

وی افزود: این والدین نمونه اخلاق و پاکدامنی و سلحشوری و دوری از هوا وهوس و هوای نفس بوده و در عمر پربرکت خود همیشه حامی ولایت و دین حق بوده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهارکرد: جامعه اسلامی همیشه نیازمند ارایه الگوهای زندگی دینی و خالص است که در هر دوره باید به مردم ارایه شود.

هاشمی افزود: پدران شهدا نمونه عینی این الگوهای ناب هستند که با نوع زندگی و کار و اشتغالاتی که در بیرون از منزل دارند، در تربیت فرزند چنان عمل کردند که فرزندان آنها از برترین‎های روزگار هستند و خداوند آنها را در عداد انبیای الهی قرارداده است.

وی گفت: امروزه باید بیش از پیش از این پدران شهدا که اکثر آنها امروز در سنین کهنسالی حضور دارند درس گرفت و از آنها تجلیل کرد و نوع زندگی و فعالیت‎های آنها را در زندگی الگوی خود قرار داد.

مدیرکل بنیاد شهید استان قم بیان کرد: پدران شهدا نمونه‎ای ناب از حیات معنوی و پرچمدار راه سرخ حسینی هستند که در تمام مراحل شکل گیری انقلاب اسلامی همیشه تابع امت بودند وب ا طاغوتیان مبارزه کردند و امروز نیز گوش به فرمان و امر رهبر انقلاب هستند.

وی گفت: در همین راستا همایش پدران آسمانی در روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 18 در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار می‎شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در این مراسم از پدران  بیش از 3 هزار شهید تجلیل خواهد شد؛ همچنین  از والدین 115 شهید مدافع حرم نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن