ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36325
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۳:۱۱
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
اسماعیلی: انگیزه زیادی برای بازگشت به ترکیب استقلال دارم/ انسان‌هایی مانند شهید حججی باعث افتخار ایران هستند

اسماعیلی: انگیزه زیادی برای بازگشت به ترکیب استقلال دارم/ انسان‌هایی مانند شهید حججی باعث افتخار ایران هستند

فرشید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: من واقعا از شنیدن این خبر شوکه شدم. خبر شهادت شهید حججی ناراحت کننده بود و امیدوارم خدا به خانواده‌ این عزیز صبر بدهد. واقعا چنین انسان‌هایی باعث افتخار ایران هستند. وی در مورد بازی […]

فرشید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: من واقعا از شنیدن این خبر شوکه شدم. خبر شهادت شهید حججی ناراحت کننده بود و امیدوارم خدا به خانواده‌ این عزیز صبر بدهد. واقعا چنین انسان‌هایی باعث افتخار ایران هستند.

وی در مورد بازی با تراکتورسازی در هفته سوم لیگ که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان همراه بود، تصریح کرد: خوشحالم بازی مهمی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و از هواداران هم تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در ادامه لیگ با حمایت هواداران موفق عمل کنیم.

هافبک تیم استقلال در مورد بازگشتش به ترکیب اصلی گفت: امیدوارم هر چه زودتر بتوانم به ترکیب استقلال بازگردم چون در این فصل انگیزه زیادی برای موفقیت دارم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.