ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 36328
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۳:۳۲
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :

شهیدان رجایی و باهنر الگوهای اخلاق و تقوا برای مدیران هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز یکشنبه، 22 مرداد در نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، صبر، مجاهدت، ایثار، اخلاص، ساده زیستی و کار برای خدا را از ویژگی‌های رفتاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز یکشنبه، 22 مرداد در نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، صبر، مجاهدت، ایثار، اخلاص، ساده زیستی و کار برای خدا را از ویژگی‌های رفتاری شهید رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: باید تلاش شود الگوی رفتاری این شهیدان گرانقدر در آیین‌هایی از جمله یادواره‌ها هر چه بیشتر منعکس شود.
وی افزود: باید از ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر برای ساخت جامعه‌ای ارزشمند بیشترین بهره‌برداری را انجام دهیم.
صدفی تأکید کرد: در اجرای برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر باید بر اساس توجه به ادای تکلیف به میدان بیاییم و اقدام کنیم.
وی شهیدان رجایی و باهنر را الگوهای اخلاق، مجاهدت و تقوا توصیف کرد و گفت: خدمات صادقانه و خالصانه این 2 شهید در دوران زندگی‌شان اسوه و الگویی مناسب برای همه مدیران و مسئولان است.
صدفی، شهیدان رجایی و باهنر را اسوه‌های ماندگار جامعه دانست و اظهارکرد: امیدواریم بتوانیم با تبیین ابعاد مختلف زندگی و شخصیت این 2 شهید حداکثر استفاده را از این شخصیت‌های بزرگ برای ساختن یک جامعه خدمتگذار داشته باشیم.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: ساده‌زیستی، اخلاق اسلامی و مدیریت مبتنی بر تقوای این 2 شهید موجب شد شخصیت والای اخلاقی و رفتاری این شهیدان بارها مورد تأیید و تجلیل امام و رهبر معظم انقلاب
قرار گیرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان همچنین به روحیه انتقادپذیری شهید رجایی اشاره کرد و افزود: شهید باهنر همیشه خود را در معرض نقد دیگران قرار می‌داد و از اطرافیان خود می‌خواست تا عملکرد او را برادرانه مورد نقد و اصلاح قرار دهند که این خصوصیت می‌تواند الگوی مدیران قرار گیرد.
وی صبر، مقاومت، ایثار و شجاعت شهید باهنر را مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: شهید باهنر همیشه برای رضای خدا کار می‌کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تأکید کرد: تجلیل از شهدا وظیفه همگان است تا این مردان بزرگ را به نسل‌های آینده و جوانان معرفی کنیم.
وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردها و عملکرد دولت مردان در طول انقلاب دانست و اظهارکرد: امروز دشمنان انقلاب به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و عملکرد مسئولان هستند که هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.