ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3633
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۱۶
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر یازدهمین شهید مدافع حرم در دماوند تشییع می‌شود

پیکر مطهر یازدهمین شهید مدافع حرم در دماوند تشییع می‌شود

امیر مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به تشییع یازدهمین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در شهرستان دماوند اظهار کرد: شهید نعمت رضایی با 18 سال سن و از شهدای افغانستانی در مبارزه با گروه‌های تروریستی داعش در سوریه به دست این گروه تروریستی به درجه رفیع […]

امیر مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به تشییع یازدهمین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در شهرستان دماوند اظهار کرد: شهید نعمت رضایی با 18 سال سن و از شهدای افغانستانی در مبارزه با گروه‌های تروریستی داعش در سوریه به دست این گروه تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با بیان اینکه شهید نعمت رضایی ساکن محله مرانک شهر آبسرد بودند، تصریح کرد: خانواده این شهید بزرگوار در مرانک شهر آبسرد سکونت دارند، به همین منظور پیکر پاک این شهید گران‌قدر در این شهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در خصوص زمان تشییع شهید نعمت رضایی در شهرستان دماوند افزود: مراسم تشییع این شهید بزرگوار در روز چهارشنبه، یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری رأس ساعت 10 صبح از مقابل مسجد ولی‌عصر(عج) به سمت گلزار شهدای شهر آبسرد تشییع و در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده می‌شود.

مرادی ادامه داد: مراسم بزرگداشت شهید نعمت رضایی پس از تشییع این شهید بزرگوار در مسجد ولی‌عصر(عج) شهر آبسرد برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم تشییع و تدفین این جوان شهید مدافع حرم عمه سادات مسئولان، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهر آبسرد شرکت خواهند کرد.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، در نشستی که بدین منظور در دفتر امام جمعه آبسرد تشکیل شده بود، مصوب شد تا فضایی مستقل با ابعاد 100 مترمربع جهت احداث گلزار شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در آرامستان محله مرانک به صورت مستقل و مجزا در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند قرار گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن