ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36349
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۳۴
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :

حضور هیئتی به نمایندگی از جامعه قرآنی در منزل شهید«محسن حججی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، هشتاد و پنجمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، روز گذشته 22 مردادماه به میزبانی بنیاد ملی نخبگان برگزار شد و در آن مطالب مهمی توسط اعضای مطرح شد.بر همین اساس در بخشی از این مراسم از سوی یکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، هشتاد و پنجمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، روز گذشته 22 مردادماه به میزبانی بنیاد ملی نخبگان برگزار شد و در آن مطالب مهمی توسط اعضای مطرح شد.
بر همین اساس در بخشی از این مراسم از سوی یکی از اعضا مجمع مطرح شد که جامعه قرآنی برنامه بزرگداشتی برای شهید «محسن حججی» از شهدای مدافع حرم را تدارک ببیند.
بر همین اساس مقرر شد تا در روز پنج‌شنبه، 26 مردادماه و در شهر نجف آباد، محل زندگی شهید حججی برنامه محفل انس با قرآن و نیز بزرگداشت آن شهید والامقام و با حضور نمایندگانی از جامعه قرآنی برگزار شود.
همچنین مقرر شد تا این مراسم پخش زنده رادیو تلویزیونی داشته باشد و هیئتی از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به نمایندگی از جامعه قرآنی در منزل آن شهید والامقام حضور یافته و در ادامه در محفل تدارک دیده شده نیز حضور به هم رسانند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.