ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3635
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۴۲
  • 410 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در روز پدران آسمانی

دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در روز پدران آسمانی

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار محسن انصاری ضمن تبریک ولادت امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر (ع) به بحث اجرای اقتصاد مقاومتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی به صورت جدی از سال 90 توسط رهبر معظم انقلاب مطرح […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار محسن انصاری ضمن تبریک ولادت امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر (ع) به بحث اجرای اقتصاد مقاومتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی به صورت جدی از سال 90 توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد و ایشان با نام‌گذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بر لزوم نتیجه گیری این رویکرد تأکید کرده‌اند.

وی ادامه داد:حجت‌الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در بنیاد،سه موضوع اساسی «توانمندسازی»، «ارتقاء بهره وری» و «توسعه فرهنگی» را به عنوان رویکردهای اصلی بنیاد تعیین کردند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی صرفاً به حوزه‌های تولیدی و اقتصادی محدود نمی‌شود، گفت: اقتصاد مقاومتی در تمام سطوح فردی، اجتماعی و مدیریتی قابل بروز و ظهور است و در تمام این بخش‌ها می‌توان از مؤلفه‌های این طرح مانند صرفه جویی، توانمندسازی، توسعه فرهنگی و بهره وری، نظارت و کنترل و توانمندسازی نیروی انسانی استفاده کرد.

سردار انصاری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب توقع دارند تا در راستای اقتصاد مقاومتی، فرهنگ سازی صورت بگیرد. امروز تمام ابعاد اقتصاد مقاومتی مشخص و روشن است و تنها نیاز به اجرای قوی در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و امروز باید واحدهای علمی و فرهنگی بیش از پیش به سمت اقتصاد مقاومتی پیش بروند.

وی کلید اجرای اقتصاد مقاومتی را توسعه مدیریت جهادی و فرهنگ آن دانست و گفت: مدیریت جهادی نیاز به روحیه جهادی دارد و این موضوع جز با توسعه فرهنگی ایثار، شهادت و جهاد محقق نمی‌شود و امروز کشور ما برای مدیریت جهادی نیاز به مجاهدپروری و پرورش مدیران جهادی دارد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت را زمینه ساز ایجاد قدرت ملی دانست و گفت: برای مقاوم سازی اقتصاد ملی یا در واقع همان اقتصاد مقاومتی نیاز به همین فرهنگ داریم.

سردار انصاری به تشکیل ستاد اجرای اقتصاد مقاومتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: این ستاد با 5 برنامه کلان «توانمندسازی»، «ارتقاء بهره وری»، «توسعه فرهنگی»، «توسعه فعالیت‌های دانش بنیان» و «توجه به واحدهای تولیدی بنیاد» کار خود را آغاز کرده است.

وی روحیه جهادی، استحکام معنویت و روح ایمان و تدین، پرهیز از مسائل حاشیه ای، حفظ و تقویت انسجام و هماهنگی درون ملی، درک صحیح و درست در سازمان و استمرار بخشیدن این جریان را از الزامات اجرای اقتصاد مقاومتی توصیف کرد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به قرار داشتن در آستانه میلاد امام علی (ع) و روز پدر افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران از هشت سال پیش در این روز طرح پدران آسمانی را اجرا می‌کند که با حضور در گلزارهای شهدای سراسر کشور، از پدرانی که به شهادت رسیده‌اند و همچنین پدران شهدا توسط فرزندان شهدا، تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

سردار انصاری با تأکید بر نقش بسیار مهم شهدای مدافع حرم در تأمین امنیت منطقه و کشورمان گفت: با توجه به این نقش بسیار پر رنگ، امسال در برنامه‌های مرتبط با روز میلاد امام علی (ع) و روز پدر، طرح دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز در هفته جاری و هفته آینده در سراسر کشور اجرا می‌شود و از تمام دستگاه‌ها نیز درخواست داریم این رویکرد را در اجرای طرح سپاس در دستگاه خود برای این مدت در نظر داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن