ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36380
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۱۸
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :

گرامیداشت شهید محسن حججی در رادیو نمایش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم آنلاین از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، در این مراسم که به مناسبت دلاوری و مظلومیت آن شهید بزرگوار برگزار شد؛ هنرمندان و کارکنان رادیو نمایش با روشن کردن شمع و خواندن دعا و نیایش یاد و خاطره این شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم آنلاین از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، در این مراسم که به مناسبت دلاوری و مظلومیت آن شهید بزرگوار برگزار شد؛ هنرمندان و کارکنان رادیو نمایش با روشن کردن شمع و خواندن دعا و نیایش یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، هنرمندان رادیو نمایش نیز با ارسال پیام های جداگانه ای با خانواده این شهید بزرگوار همدردی کرده اند که بخشی از این پیام ها به شرح زیر است :

آشا محرابی: تو رفتی وستاره شدی /ما ماندیم اما /برخاک /تنها /درمحاصره خشونت شیاطین روزگار

صدرالدین شجره: آنچنان شهادت این شهید بزرگوار متاثرم کرده است که با خود می گویم : انسانیت به کجا رفته است ؟ این چه خوی حیوان صفتی است که داعشیان به یدک می کشند، هیچ حیوانی به حیوانی نمی دارد روا ،آنچنان نامردمان با جان انسان می کنند.

میرطاهر مظلومی: به نام او که شاهد شهادت عشاق است ، هنوزم در فکر غوطه ورم ، آنها رفته اند و ما ماندیم یا ما رفتیم و آنها ماندند …..

فریدون محرابی: شهید محسن حججی از اسطوره های زمان ما هستند ، آنچنان زلال و پاک و معتقد که برای نجات وطن تا پای جان می رود و اینگونه بااعتقاد و شجاعت جاودانه می شود…

بیوک میرزایی: شهید محسن حججی، جوانی که اینگونه عاشقانه در راه اعتقاد و میهنش جانفشانی می کند و داعشیان کوردل و حیوان صفت او را اینگونه به شهادت می رسانند که موجب جریحه دار شدن احساسات پاک می شوند . آرزو می کنم که نسل این وحشی صفتان از روی زمین برداشته شود و با تمام وجود برای خانواده معظم آن شهید بزرگوار صبر آرزو می کنم .

رامین پورایمان: شدت این اتفاق ، مرا آنچنان متاثر کرده است که هیچ واژه ای برای بیان احساساتم درباره این شهید بزرگوار و شجاع و عاشق پیدا نمی کنم . تنها می توانم بگویم : چه دلبری کردی پسر، چه دلبری…….

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.