ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36411
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۱۱
  • 488 بازدید
  • ارسال توسط :
خانواده شهدا در جهادشان سهیم هستند

خانواده شهدا در جهادشان سهیم هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال موسویان، کارشناس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهادت بالاترین افتخاری است که اهل بیت عصمت و طهارت آن را آرزو می‌کردند، اظهار داشت:ما در روایات داریم که ائمه معصومین در قنوت نمازشان برای شهادت دعا می‌کردند. «اَللهُمَ اَرزُقنی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال موسویان، کارشناس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهادت بالاترین افتخاری است که اهل بیت عصمت و طهارت آن را آرزو می‌کردند، اظهار داشت:ما در روایات داریم که ائمه معصومین در قنوت نمازشان برای شهادت دعا می‌کردند. «اَللهُمَ اَرزُقنی شَهادَتَ فی سَبیلِک» دعای امیرالمؤمنین در قنوت نمازشان است.

وی افزود:از امام صادق (ع) نقل شده که شیعیان ما بهترین نوع مرگی که دارند شهادت است. بزرگان و اولیای دین نیز فرموده‌اند:محب اهل بیت (ع) به کمتر از شهادت راضی نیست. شهادت به اندازه‌ای اهمیت دارد که به قول شهید آوینی اگرکسی بخواهد در این برهه زمان به شهادت برسد باید داستان کربلا را بخواند.

این کارشناس حوزه و دانشگاه گفت:شهادت محسن حججی ما را به کربلا می‌برد و آرمان شهادت‌خواهی است. در آموزه‌هایی که علیه ایران و شیعه به کار می‌بندند ۳ مطلب در رأس کار است.۱. از بین بردن نام امام حسین (ع) و شهادت‌خواهی،۲. ولایت‌پذیری و تحکیم ولایت و ۳. مهدی‌باوری و عدالت‌خواهی. هم‌اکنون که مدافعان حرم در کنار حرم عقیله بنی‌هاشم مشغول دفاع از حرم و حریم هستند در واقع با این آموزه‌های یهود در حال مبارزه هستند لذا امثال شهید حججی و همه شهدای حرم قابل ستایش، تکریم و تجلیل هستند و خانواده این شهدا در جهاد عظیمشان سهیم هستند و هر اجری که شهدای بزرگوار حرم می‌برند، خانواده‌هایشان نیز از ان اجر بهره خواهند برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسویان ادامه داد:وظیفه‌خانواده‌های شهدای حرم کار زینبی است. آن‌ها می‌توانند با انتشار عکس، فیلم، اخلاق، روحیات و صفات شهید، یادش را گرامی بدارند. کار ما در حوزه رسانه و خطابه و مداحی نیز حفظ آرمان‌های شهدای مدافع حرم است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.