ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 3643
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
  • 604 بازدید
  • ارسال توسط :
همسر شهید صفرپور نمی‌گذارد فرزندانش گریه کنند/ دشمن از صفرپور شدنِ جوانان ما می‌ترسد

همسر شهید صفرپور نمی‌گذارد فرزندانش گریه کنند/ دشمن از صفرپور شدنِ جوانان ما می‌ترسد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام محمد اکبرنژاد صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهید علیرضا صفرپور هفتمین شهید مدافع حرم استان گلستان که در مصلای امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به مقام والای شهادت در راه خدا اظهار کرد: شهادت یک مقام والای معنوی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام محمد اکبرنژاد صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهید علیرضا صفرپور هفتمین شهید مدافع حرم استان گلستان که در مصلای امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به مقام والای شهادت در راه خدا اظهار کرد: شهادت یک مقام والای معنوی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و قطعا آن کسی به این پایگاه می‌رسد که دارای اجر و قرب در درگاه لایزال الهی باشد.

وی با بیان اینکه بهترین خلائق روی زمین ۱۴ معصوم (ع) هستند، افزود: این بزرگواران با آن همه عصمت و کرامت باز هم همواره از خداوند متعال طلب شهادت و قرار گرفتن در این جایگاه معنوی را می‌کردند و این نشان‌دهنده اهمیت و عظمت شهادت در راه خداست.

نماینده ولی فقیه در یگان ۶۰ زرهی عمار یاسر با اشاره به داستان شهادت حضرت علی (ع) تاکید کرد: ایشان هنگامی که در محراب عبادت به شهادت رسیدند با بیان جمله «فزت و رب‌الکعبه» به همگان ثابت کردند که رستگاری انسان در شهادت در راه خداست.

شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند

اکبرنژاد با تاکید بر اینکه شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند، خاطرنشان کرد: اگر شهدا زنده نبودند روزی خوردنشان بی‌معنا بود که بر اساس اعتقاد ما وعده‌های خدا راستین و حق است.

وی شهید علیرضا صفرپور را شخصی برجسته از نظر مکارم اخلاقی دانست و گفت: ایشان با هیچ‌کس جز خدا معامله نکرد و جان خود را در معامله‌ای شیرین با خداوند متعال در راه او تقدیم کرد.

نماینده ولی فقیه در یگان ۶۰ زرهی عمار یاسر ترس دشمن از نزدیک شدن به مرزهای کشور را ناشی از وجود روحیه شهادت‌طلبی در کشورمان دانست و اضافه کرد: قدرت بزرگ بازدارندگی کشور ما روحیه شهادت‌طلبی و حضور افرادی همچون شهید صفرپور است.

اکبرنژاد با تاکید بر اینکه امروز اگر شاهد بیداری اسلامی هستیم به برکت همین خون شهداست، ادامه داد: امروز سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران که مایه امید کشورهای آزاده دنیا شده با رشادت‌ها و سلحشوری شهدای عزیز به دست آمده است.

حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهید نشان از عمق ارادت ملت به شهدا است

وی با اشاره به مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید علیرضا صفرپور در گنبدکاووس تصریح کرد: حضور پرشور و باشکوه مردم در این مراسم نشان از عمق ارادت ملت به شهدای بزرگواری است که طلایه‌دار عشق به میهن و اسلام بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در یگان ۶۰ زرهی عمار یاسر با تحسین روحیه استقامت همسر شهید صفرپور گفت: ایشان فرزندان شهید را از گریه بر این پیکر مطهر منع می‌کردند و مکررا بر این جمله که به پدر خود افتخار کنید و سرتان را بالا بگیرد تاکید می‌کردند.

گفتنی است در این مراسم باشکوه حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، سبحانی امام جمعه، حسینی فرمانده یگان زرهی عماریاسر و لشکربلوکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس به همراه جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن