ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36444
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۵۸
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی در دفاع از شرف و آزادی مسلمانان به شهادت رسید

شهید حججی در دفاع از شرف و آزادی مسلمانان به شهادت رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم، پاسدار محسن حججی که در سوریه به شهات رسید، از دقایقی قبل با حضور فرماندهان عالیرتبه نظامی و جمع کثیری از مردم تهران در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه آغاز شده است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم، پاسدار محسن حججی که در سوریه به شهات رسید، از دقایقی قبل با حضور فرماندهان عالیرتبه نظامی و جمع کثیری از مردم تهران در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه آغاز شده است.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: حججی شهادتی حسین‌گونه و مظلومانه در دفاع از شرف و آزادی و حریت مسلمانان در جبهه مقاومت و سوریه داشت.

سردار سلامی افزود: تصویری که از شهید حججی و آن قاتل بی رحم منتشر شد، دقیقا نشانگر دو جبهه حق و باطل بود.

وی با بیان اینکه در این تصویر، شهید حججی همانند کوهی از آرامش و صلابت در میان آن تلاطم و خباثت‌ها ایستاده است، اظهار داشت: این شهدا نشانه‌های مستحکم جهان اسلام و اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

جانشین فرمانده سپاه در ادامه گفت: امروز جوانان ما دلها و قلبهایشان را روانه جبهه کرده‌اند و وقتی جوانان یک ملت اینقدر با شعور و اشتیاق، عمق استراتژیک دشمن را درک می‌کنند، باید بگوییم جغرافیای جهاد امروز مرزهای ملی را نمیشناسد بلکه مرزهای ما مرزهای عقیده است.

سلامی تاکید کرد: باید دشمن را در سرزمین‌های وسیعی به دام انداخت و آرزوهایش را دفن کرد.

ادامه دارد…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.