ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36552
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
تفکر بسیج، زنجیره جبهه مقاومت را مستحکم کرد

تفکر بسیج، زنجیره جبهه مقاومت را مستحکم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام حسن یاسینی راد ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی در تربت حیدریه اظهار کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران چراگاه و مستعمره جبهه استکبار بود و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام حسن یاسینی راد ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی در تربت حیدریه اظهار کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران چراگاه و مستعمره جبهه استکبار بود و استکبار در این کشور دست به هر اقدامی می زد.

 

وی تصریح کرد: ایران قبل از انقلاب برای دول استکباری یک منطقه محروم محسوب می شد و به همین جهت مستشاران آمریکایی از آن به‌عنوان منطقه پنجم یاد می کردند؛ اما با پیروزی انقلاب اسلامی و بیرون راندن آمریکا از کشور، عزت، عظمت و اقتدار به کشور بازگشت.

 

یاسینی راد خاطرنشان کرد: امروز منافع سیاستمداران آمریکا و سایر دول استکباری در ایران از دست رفته به همین علت استکبار تمام تلاش خود را بکار بسته تا از طریق ترفندهای مختلف منافع نامشروع خود را بدست آورد.

 

مسئول فرهنگی تیپ پیاده 177 شهید محمد جعفر نصراصفهانی، دومین عامل اهمیت ایران برای آمریکائی ها را منطقه خلیج فارس عنوان کرد و گفت: سیاستمداران آمریکایی با علم به اینکه خلیج فارس گلوگاه اصلی اقتصاد جهانی است و ایران نیز بر آن اشراف کامل دارد، بنابراین سعی می کند تا با اجماع کشورهای عربی منطقه، این اشرافیت را سلب کند.

 

وی همه این اقدامات را در راستای تامین امنیت برای رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و افزود: با توجه به نفوذ لابی صهیونیستی در آمریکا، تمام سیاستمداران این کشور از قبل و تا بعد همه ناگزیر به تامین امنیت برای صهیونیست ها هستند، بنابراین جنگ های نیابتی را راه اندازی کردند تا با اختلاف بین مسلمانان و تجزیه کشورهای اسلامی، امنیت را برای این رژیم نامشروع تامین کنند.

 

یاسینی راد بیان داشت: اسرائیلی که تا قبل از سال 2006 میلادی ششمین قدرت نظامی جهان بود در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان ناتوان ماند و تنها با چند صد نفر این قدرت پوشالی را محدود و ناتوان شد.

 

مسئول فرهنگی تیپ پیاده 177 شهید محمد جعفر نصراصفهانی شهادت شهید محسن حججی را افتخاری دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: شهید حججی ها با نثار خونهای پاک خود، درخت تنومند انقلاب اسلامی و زنجیره مقاومت را بیش از گذشته مستحکم ساخته اند.

 

مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم تیپ پنج نجف اشرف، ظهر امروز به میزبانی امام جمعه، نیروهای مسلح و شورای اداری تربت حیدریه در محل مسجد جامع تربت حیدریه برگزار شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.