ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36554
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
شهادت شهید حججی یک حرکت ماندگار عاشورایی بود/ رسیدگی به امورات خانواده های شاهد وظیفه ای عمومی است

شهادت شهید حججی یک حرکت ماندگار عاشورایی بود/ رسیدگی به امورات خانواده های شاهد وظیفه ای عمومی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛یوسف حسنی امروز در اولین جلسه شورای شهرستانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: قدردانی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان یکی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛یوسف حسنی امروز در اولین جلسه شورای شهرستانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: قدردانی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان یکی از وظایف اصلی همه دستگاه ها و ادارات شهرستان نطنز و از وظایف عمومی و همگانی آن ها است.

فرماندار شهرستان نطنز افزود: مسئولان همه باید به این موضوع مهم واقف باشند که اگر فداکاری و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان نبود هیچ یک از آن ها در مقام و منصبی که هم اکنون در آن حضور دارند، قرار نداشتند و آن ها باید با مد نظر قرار دادن این موضوع مهم، قدردانی از این قشر والامقام را وظیفه اصلی خود بدانند.

وی توسعه جامعه در ابعاد مختلف را در گرو توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تاکید کرد: موضوع مهم دیگری که مسئولان دستگاه ها و نهادها باید به آن توجه ویژه داشته باشند، قدردانی از مقام بزرگ شهدای زنده در جامعه یعنی ایثارگران و آزادگان سرافراز است.

فرماندار نطنز تصریح کرد: بازدید از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در سطح شهرستان یک حرکت ستودنی است که توسط مسئولان انجام می شود و باید این نهضت شروع شده به جد ادامه و گسترش یابد.

وی همچنین بر حل مشکلات خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: موضوع به‌ کارگیری و اشتغال فرزندان ایثارگران و آزادگان یکی از مسائل و مشکلاتی است که باید به آن توجه شود و این موضوع در همه دستگاه‌ ها به صورت جدی در حال پی گیری است.

حسنی به ماجرای شهادت شهید محسن حججی در نبرد با تکفیری ها در سوریه اشاره و بیان کرد: شهادت شهید حججی بر عزت و عظمت جمهوری اسلامی در دنیا افزود و نشان داد که هنوز این فرهنگ ناب که اقتدار انقلاب از آن نشات گرفته است در بین اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان رواج دارد.

وی تاکید کرد: شهادت شهید حججی یک حرکت ماندگار عاشورایی را در سطح کشور به نمایش گذاشت و نه تنها هرگز از اذهان ملت پاک نخواهد شد بلکه با انتقام جمهوری اسلامی از این اقدام ددمنشانه، نام ایشان برای همیشه جاوید خواهد ماند.

فرماندار نطنز خاطر نشان کرد: شهادت این شهید بزرگوار خون تازه ای را در رگ های نظام و انقلاب جاری ساخت و اثرگذاری آن به حدی بود که ملت بزرگ ایران تا سالیان سال هم آن را فراموش نخواهند کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.