ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36556
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم، زمینه سازان ظهور هستند

شهدای مدافع حرم، زمینه سازان ظهور هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، حجت الاسلام محمد تجلایی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه شهید محسن حججی شاهدی بر معشوق، عابدی بر معبود، حبیبی بر محبوب بودگفت: شهید محسن از خدا بود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، حجت الاسلام محمد تجلایی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه شهید محسن حججی شاهدی بر معشوق، عابدی بر معبود، حبیبی بر محبوب بودگفت: شهید محسن از خدا بود و به خدا پیوست.

وی با اشاره به سخنی از سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی که گفته است:" پندار ما این بود که ما مانده ایم و شهدا رفته اند، لکن زمان مارا با خود برده است و شهدا مانده اند"؛ خاطرنشان کرد: شهید محسن حججی با آن صبغۀی خدایی بودنش، همیشه در صفحات تاریخ مسطور خواهد بود.

تجلایی در ادامه  سخنان خود با بیان اینکه شهید حججی در زمانی که عده ای وقیحانه قداست عزت را شکستند و در وادی زشت ذلّت از همدیگر سبقت گرفتند،گفت: این شهید مدافع حرم در واقع  عَلَم عزّت، سرافرازی و آزادگی را همچون عاشورائیان کربلا بر تارک قله انسانیت به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه من به نوبت خود یقین یافتم که عاشورا جاری است، گفت: چشمان پر صلابت، نگاه مستانه وجه اللهی و قامت همچون سرو شهید محسن حججی در بوستان انتظار نشان داد که عاشورائیان با ولایت امام خامنه ای مدظلّه العالی  عهد محکمی بسته و نشان دادند که در قاموس شهادت وحشتی نیست.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه، تاکید کرد: پاسدار ولایت با صلابت و اقتدار خود، چنان سیلی محکمی به داعش نواخت که برق آن، چشم آمریکا و کدخداباوران را کور خواهد کرد.

تجلایی در پایان سخنان خود با عرض تسلیت به خانواده های شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام به ویژه خانواده ی شهید محسن حججی،گفت: محسن ها زمینه سازان ظهور و قربانی مسیر آمدن یوسف زهرا سلام اللّه علیهما هستند و مطمئن هستم که وعده خدا نزدیک است.

گفتگو: بهزاد زارع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.