ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36569
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
عقبه های دشمن به موضوع شهادت شهید حججی دامن می زنند/ دشمنان دنبال سیاه نمایی دستاوردهای سپاه اند

عقبه های دشمن به موضوع شهادت شهید حججی دامن می زنند/ دشمنان دنبال سیاه نمایی دستاوردهای سپاه اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مزگی نژاد کارشناس سیاسی خراسان جنوبی در خصوص قیام شهید مدافع حرم؛ محسن حججی و ادعای روزنامه اصلاح طلب قانون در خصوص شهادت این مدافع حرم به علت حمله موشکی سپاه به داعش، در گفتگو با خاورستان، اظهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مزگی نژاد کارشناس سیاسی خراسان جنوبی در خصوص قیام شهید مدافع حرم؛ محسن حججی و ادعای روزنامه اصلاح طلب قانون در خصوص شهادت این مدافع حرم به علت حمله موشکی سپاه به داعش، در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: روزنامه قانون و اصلاح طلبان، در مسائل سیاسی و خارجی دیدگاه تعامل دارند نه تقابل.

 

وی افزود: انقلاب جمهوری اسلامی از زمان تاسیس در جبهه مقابل آمریکا بوده است، اما  فعالیت های اصلاح طلبان بخصوص در دولت یازدهم بر اساس دیدگاه تعاملی است و طبیعی است تا برای بهره برداری از مسائل به نفع خود، به دنبال بهانه باشند.

 

کارشناس سیاسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همیشه هدف دشمنان خارجی و بعضی افراد در داخل کشور بوده است، گفت: این موضوع حاکی از این است که عقبه های دشمن در داخل کشور به نوعی به موضوع شهادت این مدافع حرم دامن می زنند که در سایر روزنامه های جریان اصلاح طلب نیز به این موضوع اشاره شده است.

 

مزگی نژاد تصریح کرد: این تعابیر در جامعه اثر گذار بوده و کسانی که در این خصوص اطلاعاتی ندارند یا اطلاع کمی دارند، که با شنیدن این تعابیرعلیه سپاه پاسداران که وظیفه اش حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است سیاه نمایی می شود.

 

وی در خصوص برخی شایعات برای زیر سوال بردن قیام شهدای مدافع حرم، بیان کرد: در این مسائل امام خمینی(ره) ملاک خوبی برای ما به یادگار گذاشته و آن این است که هرجایی که دشمن از شما تعریف کرد بدانید که حرفی زدید که دشمن خوشش آمده و هرجا که دشمن از شما عصبانی است و به شما فشار می آورد، بدانید که کاری کردید که دشمن با عصبانیت پاسخ می دهد.

 

کارشناس سیاسی خراسان جنوبی تصریح کرد: جوانان باید این موضوع گیری ها و مطالب را غیر واقعی را بررسی کنند و ببیند که آیا دشمن را خوشحال می کند یا عصبانی، و برای اینکه  همیشه دشمن را در موضع عصبانیت نگه دارند، باید در مسیری گام بردارند که شهدا گام برداشته اند.

 

مزگی نژاد تاکید کرد: همیشه منویات و بیانات مقام معظم رهبری برای ما ملاک عمل بوده، و به حواشی توجه و اعتنایی نمی کنیم و در مقابل دشمن کوتاه نمی آییم و تسلیم نمی شویم.

 

وی با اشاره به روز مقاومت اسلامی  اظهارکرد: اسلام فرمان جهاد را که صادر کرد مبنی بر این نبوده که بخواهد کشور گشایی یا به کسی ظلم کند، بلکه هدفش دفاع از مظلومین دنیا است.

 

کارشناس سیاسی خراسان جنوبی گفت: بنابر حدیث معروف پیامبر اسلام (ص) که می فرمایند اگر ندای کمک مسلمانی را شنیدید و به ندای او پاسخ ندادید مسلمان نیستید؛ ما برابر اصول اسلامی خود از مظلومین دفاع می کنیم.

 

مزگی نژاد تصریح کرد: اکنون رژیم فاسد اشغالگر قدس در منطقه به دنبال ظلم به مسلمانان است و وظیفه ما است که از مسلمانان دفاع کنیم.

 

وی ادامه داد: حماسه ای که در جنگ 33 روزه لبنان اتفاق افتاد و مقاومتی که جوانان حزب‌الله نشان دادند، برای صهیونیست ها سنگین بود و فکر نمی کردند چهارمین ارتش دنیا در مقابل جوانان رزمنده حزب اللهی کم بیاورند بنابراین وارد مبارزات مختلف شدند، اما جوانان ثابت کردند که اگر پای اسلام در میان باشد؛ جان و مال خود را در میان می گذارند و اتحادی درونی برای مقابله با دشمن دارند.

 

وی گفت: مسیر مدافعان حرم، مسیر سختی است؛ اما پایان این سختی، پیروزی شیرین در دنیا و هم در اخرت است.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.