ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36571
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
عزت، اقتدار و آبروی نظام به برکت وجود شهدا و ایثارگران است

عزت، اقتدار و آبروی نظام به برکت وجود شهدا و ایثارگران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست مشورتی بنیاد شهید با فرماندار اظهارکرد: دولت خدمت به خانواده معظم شهدا را افتخار خود می‌داند و برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست مشورتی بنیاد شهید با فرماندار اظهارکرد: دولت خدمت به خانواده معظم شهدا را افتخار خود می‌داند و برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام بوده است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند ما را در مواجهه با دشمنان بیمه کند و باعث خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان شود و خانواده‌های شهدا باید در این راه پیشگام باشند.

 

فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه کم‌توقع‌ترین افراد جامعه، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند، تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران یک توفیق بسیار بزرگ است.

 

وی با تأکید بر اینکه در این دیدارها روحیه و انرژی مضاعفی درراه خدمت‌رسانی به مردم نصیب مسئولان می‌شود، بیان کرد: مباحث درمانی و سلامت خانواده‌های شهدا مخصوصاً والدین آنان بسیار مهم است که باید پیگیری شود.

 

شاکری با اشاره به بکارگیری فرزندان شهدا در دستگاه‌های دولتی، عنوان کرد: در بخشی از استخدام‌ها و بکارگیری‌ها، سهمیه خاصی برای خانواده‌های شهدا در نظر گرفته‌شده که در صورت برابر بودن شرایط اولویت با جذب خانواده شهدا است.

 

وی تأکید کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا خانواده‌های شهدایی که متقاضی کار هستند ولی به دلیل مدرک پایین تحصیلی امکان جذب در دستگاه دولتی برای آنان نیست، در صورت داشتن طرح قابل توجیه، با معرفی به بانک‌ها و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مشکل اشتغال آنان را برطرف کرد و مطمئناً این موضوع یکی از اولویت‌های اشتغال است.

 

این مقام مسئول در ادامه عزت، اقتدار و آبروی نظام را از شهدا و ایثارگران دانست و ابراز داشت: باید با تمام توان در جهت برطرف کردن مشکلات خانواده‌های شهدا تلاش کرد.

 

وی در پایان با اشاره به شهادت شهید حججی از مدافعان حرم، خاطرنشان کرد: ملت ایران داغدار شهادت شهید محسن حججی است و رزمندگان در اسرع وقت پاسخ محکمی به داعش خواهند داد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.