ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36573
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
  • 140 بازدید
  • ارسال توسط :
سپاه خرم آباد برای پنجمین سال متوالی ناحیه برتر کشور شد

سپاه خرم آباد برای پنجمین سال متوالی ناحیه برتر کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک هفتمین جشنواره مالک اشتر با حضور سردار مهوری؛نماینده ویژه فرماندهی ستاد کل،مدیران وفرماندهان استانی و جمعی از بسیجیان و کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در مسجد پادگان امام حسین(ع) برگزار شد.   در این جشنواره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک هفتمین جشنواره مالک اشتر با حضور سردار مهوری؛نماینده ویژه فرماندهی ستاد کل،مدیران وفرماندهان استانی و جمعی از بسیجیان و کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در مسجد پادگان امام حسین(ع) برگزار شد.

 

در این جشنواره از 87 مدیر و فرمانده برتر رده های صفی و ستادی سپاه استان تجلیل شد و ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد برای پنجمین سال متوالی به عنوان موفق ترین ناحیه در سطح استان و کشور معرفی شد.

 

سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در حاشیه این جشنواره به عنوان موفق ترین فرمانده ضمن گرامی داشت روز پیروزی جنبش حزب الله بر اسرائیل گفت: موفقیت مجموعه ناحیه خرم آباد را مرهون زحمات و مجاهدت های شبانه روز برادران و خواهران پاسدار و بسیجی هستیم که این بهره مندی ها با توکل وعنایت ویژه پرودگار بدست آمد.

 

سرهنگ بازگیر با اشاره به بخشی از آیه ی 17 سوره ی انفال که می فرماید: وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ گفت: هر موفقیت و پیروزی در کارها چه در زمان دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن جز با توکل بخدا و خواست او بدست نیامد.

 

وی وحدت پاسداران و بسیجیان، تعامل معاونت های ناحیه با معاونت های سپاه استان، مشاوره گرفتن از هیات رئیسه واستفاده از صاحب نظران، تعامل فرماندهی، حفاظت و حوزه نمایندگی در ناحیه را از جمله عوامل موفقیت ناحیه در پنج سال متوالی عنوان کرد.

 

سرهنگ بازگیر با بیان این که دو مأموریت سازمانی و رصد عرصه های انقلابی گری را در نیروی مقاومت داریم گفت: بحمد الله بسیجیان ما در بحث جذب، آموزش، تربیت، حفظ انسجام به عنوان مطالبات سازمانی و رصد عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی به عنوان مطالبات انقلابی خوب عمل کرده اند.

 

وی از تفاوت های ابلاغ مأموریت های جنگ سخت و نرم یاد کرد و گفت: باید برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن آمادگی لحظه ای داشته باشیم چراکه جنگ نرم زمان و مکان نمی شناسد و دشمن در این عرصه هر لحظه مشغول برنامه ریزی و فعالیت است.

 

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به فعالیت های جهادی شهید حججی در عرصه های محرومیت زدایی اذعان داشت: جذب و آموزش و تربیت شهید حججی در نیروی مقاومت بود تا این که  در نیروی زمینی لشگر 8 نجف اشرف مردی جهادی به ثمر نشست.

 

وی افزود: پیروزی و شهادت دو گزینه پیش روی رزمندگان در نیروی زمینی است؛دعا کنید که همچون شهید حججی به ثمر بنشینیم.

 

سرهنگ بازگیر با ابراز خرسندی از ابتکار عمل تشکیل سپاه های استانی در سال 87 اظهار داشت: در این طرح با قرار گرفتن فرمانده در رأس سپاه های استانی و استفاده از نهایت ظرفیت ها دو مأموریت نیروی مقاومت و زمینی به خوبی اجرایی می شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.