ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36612
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روزسامانه پیام کوتاه 30002323 * آقای رئیس جمهور گفته‌اند اگر آمریکا بخواهد برجام را نقض کند تمام دنیا مقابل او می‌ایستند. اولاً برجام کاملاً نقض شده بنابراین بهتر است خودمان را گول نزنیم، ثانیاً مگر آقای روحانی معتقد نبودند آمریکا کدخدا است، این چه کدخدایی است که […]

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای رئیس جمهور گفته‌اند اگر آمریکا بخواهد برجام را نقض کند تمام دنیا مقابل او می‌ایستند. اولاً برجام کاملاً نقض شده بنابراین بهتر است خودمان را گول نزنیم، ثانیاً مگر آقای روحانی معتقد نبودند آمریکا کدخدا است، این چه کدخدایی است که نمی‌تواند کدخدایی بکند. خلاصه ما مردم کدام حرف آقای رئیس‌جمهور را باور کنیم.
علیمردانی
* به نظرم برجام مورد نظر غرب یعنی ناتوان‌سازی جمهوری اسلامی و غرب مطمئن است اگر برجام را هم پاره بکند دولت و مجلس غربگرا کاری نخواهند کرد که کدخدای از خودراضی را ناخشنود کند!
کریمی
* مطلبی که حضرات بیان می‌کنند که برجام باعث تعامل با اروپا و ایجاد شکاف بین آمریکا و کشورهای اروپائی شده، خیال خامی بیش نیست چرا که غرب هیچ گاه شیطان بزرگ را رها نخواهد کرد که جانب ایران را بگیرد. شاید برای فریب افکار عمومی باشد چرا که خوب می‌دانند از برجامشان آبی گرم نشده و نمی‌شود!
1713—0915
* آقای ظریف در جمع نمایندگان فراکسیون امید گفته ما در برجام به تمام اهدافمان رسیدیم! پس معلوم شد اهداف آقایان تعطیلی صنعت هسته‌ای، بتن‌ریزی و دادن همه امتیازهای نقد به کدخدا بود تا تحریم‌های بیشتری را علیه کشورمان تصویب کنند. چه اهداف بلند مرتبه‌ای!
احسان و 8853—0912 و 3764—027 و 6455—0910
* گروهک تکفیری داعش به خاطر زخم‌هایی که از سپاه خورده و برای ترسانیدن مردم ایران از جنگ،‌ سر شهید محسن حججی را جدا و فیلم آن را منتشر کرد. ولی نمی‌فهمد که ایرانی‌ها مثل برخی خودفروخته‌های غربگرا نیستند. مردم عاشق امام راحل (ره) و رهبری هستند و آرزو می‌کنند ای کاش به جای شهید حججی بودند! ما معترضیم چرا برادران افغانستانی را اعزام می‌کنند ولی ما را نمی‌برند؟!
3104—0912
* دولت برای برگزاری مراسم تحلیف هزینه میلیاردی کرد که خبر اول کشور و منطقه و شاید هم جهان بشود ولی نشد. چون وقتی کار برای خدا نباشد حبط می‌شود. اما شهادت یک جوان نجف‌آبادی و عاشق ولایت خبر اول رسانه‌ها می‌شود و دیگر حوادث و مسائل را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مهم این است که از این حوادث درس بگیریم و برای خدا کار بکنیم.
احمدزاده- کاسب بازار
* کسانی که اظهار همدردی با سوختگان در شهادت شهید حججی می‌کنند ولی در عمل به دنبال خواسته‌های پست مادی‌اند و از خواسته‌های رهبری و ملت چشم پوشیده و دستشان به سوی آمریکا دراز است و دائم توجیه می‌کنند، در این اظهار همدردی صداقت ندارند و مطمئناً آن شهید از ایشان رضایت ندارد.
3104—0912
* شهادت مظلومانه امثال محسن حججی‌ها نخواهند گذاشت این کشور به دست آمریکا و غرب بیفتد. دروغ و فریبکاری سیاسیون غرب‌زده نیز رو شده و خودشان رسوا خواهند شد.
عباسی
* اگر تصاویر گریه تفنگداران آمریکایی در زمان اسارت و حضورشان در ایران را در کنار عکس لحظه اسارت قهرمان ایران شهید حججی مشاهده کنید حرف‌های نگفته بسیاری خواهد داشت.
3152 —- 021
* شهید مظلوم محسن حججی در حیات کوتاه خود مشخص کرد که ژن خوب چیست؟
6932 —- 0911
* ویدئوی اسارت شهید حججی را از رسانه‌های آلمان مشاهده کردم که پیام عزت و شهادت‌طلبی را به گوش جهان رساند ولی متاسفم برای آن دسته از افرادی که به این درک دست نیافته‌اند که امنیت و آرامش ایران اسلامی در گرو این ازخودگذشتگی و ولایتمداری مدافعان حرم اهل‌بیت(ع) است و اظهاراتی همسو با دشمنان ابراز کردند!
مهاجری
* انتظار داشتیم در استان اصفهان به مناسبت شهادت جوان مظلوم سربلند محسن حججی که چنین موجی از عزت در کشور ایجاد کرده عزای عمومی اعلام شود متاسفانه خیلی از مسئولان نمی‌دانند بهای پست‌هایی که در آنها جای گرفته‌اند همین جوانانی هستند که در آن سوی مرزها پرپر می‌شوند و اینجا امنیت حکمفرما می‌شود.
7977 —- 0912
* به دولتمردان کشورمان عرض می‌کنم به خدای عظیم سوگند که یک تار موی شهید محسن حججی که توسط عوامل رذل کدخدا به شهادت رسید به صدها صدارت و وزارت دنیوی و ثروت‌های هزار میلیاردی شرف دارد.
9149 —- 0910
* وزیر بهداشت که در دیدار از سران فتنه کم نمی‌گذارد آیا شده سری هم به خانواده شهدای مدافع حرم بزند. اصولا دولتمردان فقط از شهدا تمجید می‌کنند و خصوصا در شهرستان‌ها کسی به خانواده‌های معظم شهدا سرکشی هم نمی‌کند.
0797 —- 0911 و 2907 —- 0912
* مدعیان اصلاحات به دنبال سهم‌خواهی هستند اما جامعه متاثر از شهادت شهید حججی است. به خانواده شهید حججی عرض می‌کنم که مردم ایران این امنیت را مدیون شهدا هستند و پاسدار خون‌شان خواهند بود. مردم پاسخ برخی اظهارات پلشت رسانه‌ها و افراد را خواهند داد.
2811 —- 021
* بحث سهم‌خواهی مدعیان اصلاحات یک فریب سیاسی است زیرا در مناظره‌های انتخاباتی آقای جهانگیری صریحا اعلام کردند که برای گرفتن حق مدعیان اصلاح‌طلبی آمده است و کابینه دوازدهم با معاون اولی فردی معرفی شد که خود را نماینده اصلاحات معرفی کرده است و اگر در مجلس دو، سه نماینده‌ای رای نیاورند یک بازی سیاسی و رسانه‌ای است تا در آینده بتوانند از موارد دیگری بهره‌برداری کنند.
1261 —- 021
* آقای رئیس‌جمهور در تبلیغات انتخاباتی خود وعده داده بود کابینه آینده جوان می‌شود ولی از مجموع وزیران معرفی شده به مجلس فقط یک نفر جوان است.
1648 —- 0915
* اگر وزیر 4 سال بعدی راه و شهرسازی همین وزیر فعلی یعنی آقای آخوندی باشد باید فاتحه همه چیز را خواند. یک ذره امید به رونق در این بخش نمی‌توان داشت. نمایندگان مردم بدانند که چه می‌کنند.
9590 —- 0914
* از نمایندگان ملت انتظار می‌رود در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی خدا را و توانائی و عملکرد وزرا را بنگرند نه دستور رئیس حزب و گروه خود را؟! با توجه به عملکرد ضعیف برخی وزرا از جمله وزیر نفت، راه و شهرسازی و… نباید نمایندگان به شکل فله‌ای رای دهند!
ص-خ
* آقای روحانی! از قدیم گفته‌اند آزموده را آزمودن خطاست! مگر خانم ابتکار چه ابتکاراتی در سازمان محیط زیست داشتند که حالا او را در دولت و به عنوان معاونت امور زنان برگزیدید؟!
عسگری
* رسانه‌ها می‌بایست تا به محاکمه‌کشیدن سلفی‌بگیران حقارت ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کردند. رفتارهای حقارت‌آمیز برخی نمایندگان و دیپلمات‌ باسابقه را مقایسه کنید با رفتار امثال شهید مدرس و پایه‌گذار انقلاب اسلامی که چگونه در برابر دشمنان نظام رفتار می‌کردند و این حضرات چگونه رفتار کردند!
جمعی از خانواده‌های شهدای محمدشهر کرج قلی‌زاده و طاهری و 7250—0919 و  9020—0935
* آقای مهدوی‌کیا! بنده از همسایگان و دوست قدیمی شما در محله سادات خیابان خاوران هستم، همان محله‌هایی که نام کوچه‌هایش با نام شهدا شناخته می‌شود. متأسفم که بچه محلم حرف‌هایی را زده که دل مادر شهدا را رنجانده است کاش سری به قطعه 26 شهدا بزنید تا شاید درک کنید که چقدر مدیون ایثار این جوانان هستید.
5751—021

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.