ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 36674
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۵۸
  • 348 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات امروز در جهان اسلام حاکی از گسترش نفوذ اسلام و مکتب امام راحل می باشد

تحولات امروز در جهان اسلام حاکی از گسترش نفوذ اسلام و مکتب امام راحل می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام حسین محققی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس،بیان داشت: حفظ دستاورد مبارزه با داعش که از دل ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین .. ولینصرن الله من ینصرهو استراژی انقلابی و رویکرد مقاومت در برابر چالش ها و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام حسین محققی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس،بیان داشت: حفظ دستاورد مبارزه با داعش که از دل ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین .. ولینصرن الله من ینصرهو استراژی انقلابی و رویکرد مقاومت در برابر چالش ها و تهدید های نظام سلطه بدست آمده است. 

وی گفت: بسیار مهم است یک ائتلاف و جبهه وسیع ایمانی و اعتقادی تحت رهبری ولایت فقیه این شجره طیبه و بسیج جهان اسلام که عمق نفوذ اعتقادی و امتداد هژمونی انقلاب و نظام اسلامی است اگر بدرستی هدایت شود به فضل الهی تبدیل خواهد شد به فتح سنگر به سنگر برای انقلاب اسلامی می باشد.

امام جمعه منطقه قهاوند گفت: دستاورد نقد این مبارزه سنگینی پشیمانی اسرائیل و مزدوران منطقه ای بخاطر شرایط و ظرفیت بوجود آمده است .

وی بیان کرد: ظرفیت حاصل از 6 سال سرمایه گذاری نظام سلطه تولد حزب الله جدید در کشور های مختلف می باشد.

حجت الاسلام محققی گفت: از چالش های جدی بعد از یکسره شدن فتنه داعش و گروههای تکفیری ناامنی و وحشت اسرائیل خواهد بود همین امروز نخست وزیر اسرائیل که یک روز داعش را جهت نابودی دولتهای سوریه و عراق و حزب الله و کشاندن جنگ و ناامنی به مرز ها و داخل کشور عزیزمان تدارک دیده بود می گوید :به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد گرو ههای حامی ایران به مرز های ما نزدیک بشود.

وی گفت: تحولات امروز در جهان اسلام حاکی از گسترش نفوذ اسلام ناب و مکتب امام راحل می باشد دفاع مقدس اوج غیرت دینی و ولایی ملت بزرگ ایران بود

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.