ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36726
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۱۴
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
امثال شهید حججی هر چه دارند بر پای نظام و انقلاب می‌گذارند

امثال شهید حججی هر چه دارند بر پای نظام و انقلاب می‌گذارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمد حقانی در جریان جلسه علنی شورای شهر تهران که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: عده ای هستند که هر چه دارند پای نظام و انقلاب و مردم می گذارند که از جمله می توان به امثال شهید حججی و پدر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمد حقانی در جریان جلسه علنی شورای شهر تهران که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: عده ای هستند که هر چه دارند پای نظام و انقلاب و مردم می گذارند که از جمله می توان به امثال شهید حججی و پدر شهیدان قاسمی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در مقابل عده ای که هر چه دارند در پای نظام انقلاب می گذارند عده ای نیز وجود دارند برعکس عمل می کنند و هر چه می توانند از مردم می گیرند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران افزود: در حالی که قرار بود که شهرداری تهران در روزهای پایانی این دوره از مدیریت شهری هیچ قرارداد و تفاهم نامه ای را امضاء نکند خبری را دریافت کردیم که متأسفانه زمینی در خیابان نامجو در حوالی میدان امام حسین به مساحت ۵۸۰ متر در منطقه ۷ به مدت سه سال در حال واگذاری است که در خواست می شود که این کار انجام نپذیرد.

حقانی در ادامه به افتتاح مجدد باغ پرندگان و یا فاز دوم این مجموعه اشاره کرد وگفت: این مجموعه یک بار در سال ۹۲ و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آن زمان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه اگر قرار است فاز دوم این مجموعه افتتاح شود باید شرایط لازم فراهم باشد ادامه داد: برای افتتاح فاز دوم باغ پرندگان حداقل نیازمند دو ماه زمان است.

حقانی همچنین به استفاده تور خاص در مجموعه باغ پرندگان اشاره کرد و اظهار داشت: قرار بود این تور از کشور ایتالیا تهیه شود که براساس آخرین اخبار دریافت شده متأسفانه این تور در انبار گمرک خاک خورده و اقدامی برای ترخیص آن صورت نمی گیرد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه متراژ تور  اشاره شده حدود ۲۰۰ هزار مترمربع است گفت: اخباری نیز دریافت کرده ایم که قرار است تور غیرقابل استاندارد جایگزین تور اشاره شده بشود که امیدواریم این موضوع صحت نداشته باشد.

وی همچنین به نحوه نظارت بر باغ پرندگان انتقاد کرد و تصریح کرد: امیدواریم جهت نظارت بر این مجموعه از کارشناسان در حوزه محیط زیست استفاده شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.