ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36738
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۲۸
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
سالانه ۴۸ میلیارد تومان برای بیمه خانواده‌های جانبازان و شهدای کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود

سالانه ۴۸ میلیارد تومان برای بیمه خانواده‌های جانبازان و شهدای کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سیدمنصور موسوی در نشستی خبری به مناسبت  ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و ضمن تسلیت شهادت شهید مدافع حرم، شهید محسن حججی افزود: همه به حقانیت و مظلومیت این شهید مدافع حرم پی بردند. این شهید در راه دفاع از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سیدمنصور موسوی در نشستی خبری به مناسبت  ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و ضمن تسلیت شهادت شهید مدافع حرم، شهید محسن حججی افزود: همه به حقانیت و مظلومیت این شهید مدافع حرم پی بردند. این شهید در راه دفاع از ارزش های اسلامی جان خود را نثار کرد.

وی در ادامه سخنانش  با اشاره به 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ادامه داد: بدون شک آزادگان رسالتی خطیر به عهده داشتند و با روایت روزهای سخت در زندان های عراق چهره واقعی دشمن بعثی را برای مردم نمایان کردند و  به مناسبت سالروز ورود آزادگان 28 برنامه در این استان اجرا می‌شود که دیدار خانواده‌های شهدا با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری شب شعر و دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های این نهاد به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به شمار می‌رود.

موسوی همچنین با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در ترویح فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بدون شک خبرنگاران با انعکاس سیره عملی شهدا آن روزهای دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنند.رسانه‌ها با الگوسازی، نقش برجسته‌ای در اصلاح رفتارهای اجتماعی دارند و باید از این ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد چون نقش مهمی در توسعه جامعه دارند. البته رسانه‌ها با نقش دوسویه رابط بین مردم و مسئولان هستند و انتظار می‌رود خبرنگاران عملکرد دولت را به مردم منعکس کنند و به طور قطع صحت و دقت در انعکاس اخبار یک ضرورت است .

وی در پایان گفت: شهدا متعلق به همگان هستند و در همین راستا باید برای حمایت از خانواده‌های ایثارگران تلاش کرد و ما پیگیر مطالبات این قشر از طریق برنامه ششم هستیم .

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.