ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36755
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۶
  • 175 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی نماد ایثار و شجاعت است

شهید حججی نماد ایثار و شجاعت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛ جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان هیرمند برگزار شد. محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در این جلسه ضمن گرامیداشت شهادت شهید محسن حججی گفت: شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛ جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان هیرمند برگزار شد.

محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در این جلسه ضمن گرامیداشت شهادت شهید محسن حججی گفت: شهید حججی درس ایثار و شجاعت به وجدان های بیدار و انسان های آزاده می دهد.

فرماندار شهرستان هیرمند با تبریک  کسب مقام دومی گروه موسیقی نوای هیرمند، افزود: گروه موسیقی نوای هیرمند به نمایندگی از استان و شهرستان هیرمند در جشنواره بین المللی شمالغرب کشور در استان مرکزی شهرستان اراک شرکت کرده بود، که در این جشنواره در بین استان هایی که حضور داشتند مقام دوم را کسب کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن و فرارسیدن ایام هفته دولت مدیران ادارات پروژه ها و طرح های مهم و قابل افتتاح را به فرمانداری اعلام کنند تا برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

فرماندار هیرمند بیان کرد: بیست شش مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به مهین اسلامی می باشد که این روز را به همه آزادگان و ایثارگران تبریک عرض می کنم.

وی اظهار داشت: با تمام زجر ها و شکنجه هایی که رژیم بعثی به اسرای ایرانی در زندان های عراق می دادند، ولی هرگز حاضر نشدند کلامی ضد انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زبان بیاورند و شکنجه را تحمل می کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.